Heey,
Ik ga nu een paar maanden om met een jongen die ik ken via mijn sport. Hij zit in het A-team en ik in het B-team. We zien elkaar eigen zo goed als elke dag, behalve zondag. Doordat we ook bij elkaar op school zitten. Verder spreek ik hem sinds de eerste keer dat we elkaar spraken elke dag. Maar ik weet nu niet of ik wel of geen gevoelens voor hem heb. Ik doe op school moeite om hem te zien maar als ik hem dan zien klap ik dicht en doe ik net of ik hem niet zag. Terwijl op de trainingen enzo ik gewoon met hem praat. Verder merk ik dat ik het fijn vind om met hem te praten en dat ik alles durf te zeggen. Iedereen zegt dat we goed bij elkaar passen en dat we nog wel iets krijgen, hij geeft dan altijd toe. Ma ik weet zelf dat hij het niet meent. Maar als ik hem zie wordt ik gewoon blij, en ik kan er niet tegen dat hij misschien naar een andere school gaat. Ik weet het gewoon allemaal niet. Ergens wil ik hem ook niet leuk vinden omdat ik eerder met iemand uit dat team iets heb gehad en ik wil voorkomen dat ik een naam krijg. Maar ik wordt er gek van dat ik het niet weet, iemand tips?
-xxx-