Wel of geen SO GS?

Okee.
Laten we beginnen bij het begin.
~ FlashBack ~
Voor de vakantie zouden we een SO van Geschiedenis hebben. Alleen dat uur viel uit. Dus dat zou (logisch) doorschrijven tot na de vakantie. Alleen de lerares heeft het niet op magister gezet (of tegen ons gezegd, maar aangezien we haar niet meer hebben gezien kan dat niet) en juist net deze middag, onder schooltijd heeft ze op magister gezet dat we morgen wel het uur GS hebben, maar met een andere leraar.

Ze is dus ziek, waarschijnlijk.
Alleen er staat geen SO tekentje bij, of bij het huiswerk SO.

Dus ja. Dilemma.
Ik denk dat ik toch maar ga leren, wil immers geen 1 halen.

Wat zouden jullie doen?

-En nee, de leraar mailen is geen optie. Dan zet die dat er waarschijnlijk wel op, en is de hele klas pissig (inclusief ikke) -

Toegevoegd na 5 minuten:
-Net een mail gekregen dat de toets niet door gaat door de onduidelijkheid :slightly_smiling_face: Lang leven vrijheid :grinning:

Als de leraar mailen geen optie is, zou ik toch maar gaan leren als ik jou was. Mocht er dan toch een SO zijn, dan haal je gewoon een goed cijfer. Heb je nu geen SO, dan heb je in ieder geval al geleerd voor de volgende keer.

ik zou gewoon leren, als jullie het dan niet volgende les hebben dan heb je het al geleerd voor die keer daarna. En als het wel morgen is, heb jij tenminste geen 1.