Hallo allemaal,
ik zit met een probleem.
ik heb het ongeveer 2 maanden geleden uitgemaakt met mn ex (X), we hadden 14 maanden een relatie. in die tijd ben ik goed bevriend geraakt met een jongen (A). ik heb hem daarvoor al een tijdje leuk gevonden, maar ik wou dr niks mee doen want ik had tenslotte een vriend. Ik heb het met X uitgemaakt om andere redenen die los stonden van A. Nadat het uit was, was A er voor mij en bleek het dat we elkaar heel erg leuk vonden. Hij zit bij mij in de klas, en we hebben niet officieel een relatie, maar zoenen wel ed en vrienden weten ook van de situatie af. Het enige probleem is mijn ouders. Mijn moeder is erop tegen dat ik een relatie wil met een jongen uit mijn klas, ik heb haar verteld dat A en ik 1x hebben gezoend en meer niet, maar dat is dus gelogen want het is veel vaker gebeurd. Ook wil ze niet dat ik van de ene jongen naar de andere jongen hop. Mijn vader vind het moeilijk om mij met een jongen samen te zien, want ik ben tenslotte nogsteeds zijn ‘‘kleine meisje’’.
ik weet nu niet zo goed wat ik ermee moet doen, want A en ik willen het heel graag officieel maken, maar ik ben heel erg bang dat ik niet de support krijg van mn ouders die ik graag wil…
Wat moet ik doen?