Wel of geen nepborsten?

Misschien rare vraag, maar bij steeds meer meiden die ik ken (van gezicht en naam) heb ik het idee, heb jij nepborsten? Het is natuurlijk iedereen zijn eigen keus, maar bij dit meisje waar ik geen naam van ga noemen viel het me gewoon heel erg op.

Ik zelf 65/70F en mijn borsten zijn best vol, en staan niet heel ver uit elkaar. Maar als ik mijn bh uit doe, dan is het nog wel een druppel maar staan ze niet zo recht omhoog. (als ik mijn armen omhoog doe, ja dan vind ik ze hun op z’n mooist (ik denk dat elk meisje dat wel vind)).

Ik vraag mij dus constant af als ik dus meiden zie die geen bh dragen, waarvan hun borsten echt niet hangen, heb jij nou wel of geen nepborsten. Want ik zou zelf niet zo snel een topje zonder bh aan doen, puur omdat ik het niet mooi vind en ik ze toch nét iets te zwaar vind…

Ik vraag me dat ook weleens af bij sommige meiden (niemand die ken ik tho) :’) Wat is precies het doel van de foto?

Uhm nee ik vraag het me eigenlijk nooit af. :’) Ik heb gewoon echte borsten. Puur natuur. :’)

De vorm verschilt bij iedereen, dat ze niet hangen betekent echt niet dat ze dan meteen nep zijn. Sommige borsten zijn gewoon wat steviger dan andere.

Dit dus.
Het is ook maar net waar je je druk om maakt.

een vriendin van mij heeft dat soort borsten sinds haar 12e. Mijn miniborsten hangen meer dan haar E cup.
Sommige meiden hebben gewoon stevige borsten, anderen niet.

Als ik mijn armen omhoog doe dan heb ik nog amper borsten over, dus nee dan vind ik ze niet het mooist.

Precies wat ik dacht.
Maar ik vind het er niet zo fake uitzien, die foto’s. Denk dat er sowieso op jonge leeftijd nog niet heel veel mensen zijn die echt iets aan hun borsten hebben laten doen. Althans, niet op mijn leeftijd, zo rond je 20ste.

Same haha. Bless push-up bh’s :bowing_man:

Haha ik vind m’n borsten juist inderdaad mooier als ik m’n armen omhoog doe.

Mij maakt het me echt geen reet uit hoe ze eruit zien, al ben ik als ik mijn armen omhoog doe nog meer een 12-jarig jongetje dan anders

Ik zit hier dus mijn armen omhoog te zwaaien maar ik merk geen verschil :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik krijg juist vaak de vraag of ik nepborsten heb of niet, maar dat is dan nog wel met een bh of bikini aan. Er zit zoals gezegd inderdaad heel veel verschil in de stevigheid van borsten. Die van mij zijn redelijk stevig, maar van een vriendin met dezelfde cupmaat hangen ook een beetje wanneer zij topless is. Waarom deze vraag eigenlijk?