wel of geen navelpiercing??

Hooiii,

Ik wil heel graag een navelpiercing, maar doet het veel pijn?? ik kan namelijk heel slecht tegen pijn, maar ik wil dr wel graag 1. en doet het lang daarna ook nog pijn?? ik vind navelpiercings wel heel mooi en iedereen zegt ook dat ik het gewoon moet doen maar toch ik wil weten of het pijn gaat doen. en hoe werkt dat eigenlijk een piercing laten zetten hoe doen ze dat??

Thankyou xx

hier is het algemene piercing topic voor :slightly_smiling_face:

Ik weet zeker dat een gat in je lichaam prikken geen pijn doet. Als dat pijn doet is er wel iets mis met je lichaam…

^hahaha grappig

Pijn is voor iedereen verschillend. Ik heb bijvoorbeeld een lage pijngrens, en heb dus snel pijn. Maar over het algemeen doet een navel piercing niet zo heel veel pijn. Hiervoor is ook het Piercing topic, dat is een sticky!

Ik heb er vorige week 1tje laten zetten. Ik had 2 seconden even een “auuuuu” gevoel, toen de naald erdoorheen ging. Daarna deed het ook even pijn toen de piercing erdoorheen ging. Het kan er misschien aan liggen dat ik niet zoveel vet op m’n buik heb. Van te voren had ik ook 2 paracetamol genomen!

Dus je wilt een navel piercing omdat iedereen zegt dat je dat moet doen? Als je zelf zeker weet dat je het wilt, dan ga je wel door de pijn heen. Dan boeit het niet hoeveel pijn het doet.

Ga eerst eens goed researchen over surface piercing doen enzo. Je kan niet zomaar even een piercing nemen als je er niks van weet. Vooral met navelpiercings wordt dit veel gedacht.

Ik heb er ook een, en het deed bij mij geen pijn. Even de naald er doorheen, dat voel je natuurlijk wel, maar daarna voelde ik er niks van.