Wel of geen naaktfoto sturen?

Heyy,
Ik heb sinds 1 week met een jongen, hij is heel aardig enz. Maar sinds vanochtend vraagt hij om een naaktfoto via Snapchat. Ik weet niet of ik dit wel moet sturen. Ik ga wel sws mijn gezicht eruit krassen. Maar moet ik het wel of niet sturen…

Wat denk je zelf…

Dat je hier in godsnaam over nadenkt…

Niet sturen.

Nooit een naaktfoto sturen, al ken je diegene heel lang.

Als je al twijfelt, niet doen maar al zoiezo,

Na een week al sturen voor een naaktfoto?? :’) Foute boel en normaal gezien zou je het ook moeten weten, vind ik.

Ik vind het nogal raar dat hij na een week al om naaktfoto’s vraagt, klinkt niet helemaal goed naar mijn mening. Ik neem aan dat je nog best jong bent, dus dan zeker niet doen.

^Het is raar voor een relatie vanaf een week…

niet raar voor een ‘relatie’ van een week. IK denk niet dat die jongen de relatie respecteert met wat het inhoud.
en ik denk inderdaad dat jullie beide al onder 16/15 jaar zijn.

Niet doen, hij klinkt als een fuckboy met teveel testosteron

1 week :")

Nee, natuurlijk niet doen

Okay ik snap het, je bent op die gast stapel verliefd en je wilt alles voor hem doen, want ja jullie houden van elkaar dus wat kan er mis gaan?
Maar 1 week? Ten eerste je kent hem echt maar 1 week, dus heel kort en ook al zou je heel lang met hem zijn, hij kan er altijd iets mee doen, want je kan nooit heel zeker van je boy zijn.

Ik had een vriendin die een jaar een vriend had en zij stuurde een naaktfoto naar hem omdat hij het vroeg en zij was dus verliefd op heb, waarna die foto op internet werd gezet wat haar leven kapot maakte.
Dus pls girl, niet doen! Never.

Dat je hier überhaupt over nadenkt… Je ‘hebt’ 1 week met hem en dan al een naaktfoto? Een naaktfoto is sowieso een no-go

Niet doen! Ik heb het ook gedaan en heb er flink spijt van.

Thxx! Ik heb erover nagedacht en ik ga geen naaktfoto sturen. Bedankt meiden voor al jullie reacties! Jullie hebben me geholpen, echtwaar!

^da’s ook goed, en vooral erg belangrijk: Laat je niet van de wijs brengen en sta op je strepen als ie blijft doordringen.

HIj klinkt eigenlijk al dat ie niet veel respect heeft dus ik hoop echtig waar dat ie jouw beslissing respecteert en niet doordramt.

Ook al heb je al jaren een relatie met hem, gewoon NOOIT DOEN!!

als een jongen dat bij mij deed na een week dan had ik hem direct gedumpt.
ALS je ooit naaktfoto’s stuurt naar een jongen doe dat dan als je getrouwd bent ofzo :’)

Zelfs als je getrouwd bent kun je gaan scheiden of doorgestuurd worden. Getrouwd zijn is geen garantie. Dus gewoon nooit doen