Wel of geen Keratine behandeling ?

Hallo allemaal !

Graag zou ik jullie mening willen horen over ‘keratine’ behandeling.
ik heb zelf hele grote, pluizige krullen en zou liever steil haar willen.
nou weet ik niet of ik nou wel of geen keratine behandeling moet nemen
ik heb veel goede verhalen erover gehoord maar ook weer slechte verhalen.
heeft er iemand ervaring of advies?

Somebody help meee?!

-xxx- MixedRaise

Mijn vriendin heeft het ook laten doen, ze is er heel blij mee.

Ik hoor ook zo vaak slechte en goede verhalen erover, maar je hoort over alles wel slechte en goede verhalen, dus gewoon doen als jij dat wilt. Houd er wel rekening mee dat het soms prijzig kan zijn, wil je het trouwens voor een halfjaar of 3 maanden?

Slechte verhalen heb ik er zelf nog nooit over gehoord :astonished:
Ik zou het gewoon doen! Ga het zelf binnenkort ook eens doen

Je haar bestaat uit keratine… :’)

Het gaat er om naar welke kapper je gaat. Sommige kapper weten niet hoe ze het moeten doen en gebruiken teveel keratine, waardoor het half stijl half krullend wordt. Doe het ook bij een kapper die je vertrouwt.

Ik doe het nu al een jaartje en ben er heel erg blij mee (:

Ik heb laatst een keratine behandeling laten doen van KERATHERAPY, ik ben egt helemaal verkocht ! want ik denk namelijk dat een hoop mensen met krullen geen hekel hebben aan krullen maar wel aan het pluis en de ongezonde uitstraling daarvan! ik heb zelf ook een grove krul maar vind dat steile tegenwoordig ook niet meer mooi en zeker niet als het zo plat op je hoofd ligt, maar wil wel graag gladder en glanzend gezond haar !! dus ik ben heel erg blij met deze keratinebehandeling!! het geeft super mooie glans, ik kan m’n haar nu zelf heel makkelijk in model föhnen en heb heel dik haar dus daar was geen beginnen aan voorheen. dus kortom bij deze behandeling van Keratherapy is duidelijk een goede kwaliteit aanwezig. ik heb een site die salons bij jou in de buurt opzoekt met deze behandeling voor iemand die ook zo’n behandeling wil laten doen. Zo heb ik namelijk een goeie professionele salon gevonden! want daar zit nog zoveel verschil in!! www.keratherapy.nl Succes iedereen!

Even een upje voor dit topic.

Ik zit er ook steeds meer aan te denken om een keratine behandeling te laten doen, maar ik wil natuurlijk wel goed geïnformeerd zijn. Vooral voor mijn vader, omdat hij niet gelooft dat het gaat werken.

Ik heb ook gelezen dat de prijzen hoog oplopen hoe langer je haar is, klopt dit?

neeee niet doen!!
ik heb het zo’n 3 jaar geleden gedaan ik had heel mooi
bruin haar maar echt erg pluis en slag en als ik het stijlde
zat meteen weer slag in… het werkt wel goed dat wel
maar je puntjes gaan helemaal slijten, uiteindelijk gaan
deze ook afbreken… het is gewoon troep voor je haar,
je haar wordt er heel lelijk van en uiteindelijk kan je het
kort gaan knippen. ik had hele lange haren en uiteindelijk
kort haar… heb het wel bij een hele goede kapper laten doen,
het maakt niks uit het spul komt allemaal op hetzelfde neer
dus niet doen is echt zonde van je haar!

Too bad, mijn afspraak staat voor volgende week zaterdag en ik heb ook veel goede verhalen gehoord! ^ :stuck_out_tongue:

Dat kan heel goed kloppen. Toen ik mijn haar ging verven was het ook duurder voor mij dan voor mijn vriendin omdat mijn haar langer was en ze toen meer “verf, en materialen” nodig hadden blabla. Dus ik denk dat ook bij zo’n behandeling het geval is. Een hoge laars is nou eenmaal duurder dan een korte laars in een schoenenwinkel, zo moet je het vergelijken.

ik zeg zeker wel doen!
ik heb zelf ook een keratine behandeling gedaan het helpt erg goed en is ook erg mooi

ik zou het zelf ook wel willen doen maar als je ermee wilt stoppen, wordt je haar nog kroezer en pluiziger.
mijn moeder relaxed/straight haar haar al 20 jaar, het is (volgens mij) goedkoper maar beschadigt je haar veel meer

Ik heb zo een goed resultaat behaald met mijn keratinebehandeling!! Ik ben echt zo happy! Ik heb het door iemand laten doen die aan huis komt. Precies waar ik op hoopte, want ik ben echt kritisch! Ik hoorde al goede verhalen over haar, dus ik dacht laat ik een afspraak maken en het zelf maar ervaringen. Ze is ook nog eens leuk en lief, ook niet onbelangrijk, want de behandeling duurt 3 uur.

Overwegen jullie een keratinebehandeling doe het dan bij haar. Je kan haar mailen voor een afspraak: keratinebehandelingen@hotmail.com

Ik heb eerder bij een Nederlandse kapper een keratine behandeling gedaan, nou nooit meer! Is gewoon te vergelijken zoals het nu is!

Edit mod: dit soort reclameteksten zijn niet toegestaan

wtf?

Een keratinebehandeling is dat ongeveer hetzelfde als je haar permanent laten stijlen?