wel - niet - wel - niet

heemeiden, ik hoop dat jullie mij kunnen en/of willen helpen.
via hyves heb ik een jongen ontmoet, hij gaf respect bij mijn profielfoto,
naderhand zijn we gaan praten, via hyves zijn we gaan msnen en niet
veel later hebben we nummers uitgewisseld. ik dacht van, die ziet me wel
zitten, zo kwam het althans op mij over. toen stuurden ik best vaak hartjes
via hyves in een krabbeltje. en hij stuurde soms ook wat terug. en laatst zei
hij op msn, we moeten praten. ik dacht echt van ‘of f.ck’ dus hij zei van…
het lijkt alsof we al wat hebben, terwijl we elkaar nog nooit hebben gezien…
dus ik ook. ja je hebt gelijk nso. dus hij zei dat we beter niet meer van die
hartjes enzo konden doen. dus ik zei dat ik het er mee eens was. maar nu
gaan we dan nog een keer afspreken, dat wouden we vanaf het begin al, hij
is btw een goede vriend van een oudklasgenoot van de basisschool. maar
nu hoor ik niks meer van hem. niet via hyves, niet via sms en niet via msn.
dus wat kan ik nu doen? want ik wil me natuurlijk niet opdringen nso.
wat kan ik doen? weten jullie iets? sorry voor dit lange verhaal hihi
enne, alvast bedankt meiden. xxxxx

Ik zou hem 1 smsje sturen met daarin of hij nog zin heeft om een keertje met je af te spreken, en als hij daar niet op reageert verder ook geen moeite doen. Als hij dan toch nog wat wil, komt hij vanzelf naar jou toe.

hmm dat is idd wel een goeie.
maar wat kan ik dan in dat smsje zetten?
btw, hij reageert nooit op smsjes, aangezien
hij niet zoveel heeft, heeft ie laatst nog gezegd.
but i can give it a try.

Hoelang hoor je al niks meer van hem dan?
als het een weekje is ofzo, is die misschien wel op vakantie? anders nog een paar dagen wachten, en hem dan eens iets smsen, maar niet té gaan stalken.

gewoon vragen naar afspreken op msn, als hij het ontwijkt ofzo, gewoon niet doen. (:

[quote author=heteICETEA link=topic=162744.msg[quote author=keepyoursecrets link=topic=162744.msg[quote author=keepyoursecrets link=topic=162744.msg5918154#msg5918154 date=1282157856]#msg[quote author=keepyoursecrets link=topic=162744.msg5918154#msg5918154 date=1282157856] date=1282157856]#msg[quote author=keepyoursecrets link=topic=162744.msg[quote author=keepyoursecrets link=topic=162744.msg5918154#msg5918154 date=1282157856]#msg

nee een paar dagen, en hij ging niet op vakantie.
heeft hij in het begin gezegd want daar hebben we nog over gepraat (’:

[quote author=heteICETEA link=topic=162744.msg[quote author=keepyoursecrets link=topic=162744.msg[quote author=keepyoursecrets link=topic=162744.msg5918154#msg5918154 date=1282157856]#msg[quote author=keepyoursecrets link=topic=162744.msg5918154#msg5918154 date=1282157856] date=1282157856]#msg[quote author=keepyoursecrets link=topic=162744.msg[quote author=keepyoursecrets link=topic=162744.msg5918154#msg5918154 date=1282157856]#msg

what do you mean? (’:

ik zou ook gewoon een keertje vragen om af te spreken (:

hmm kan ik doen, maar is het niet verstandiger om eerst een ander smsje te sturen? zodat ik niet te opdringerig overkom? of kom ik dan juist opdringerig over? zoniet, wat kan ik er dan inzetten?

uppp? (^:

iemand een idee wat ik in een smsje kan zetten?
zonder dat het nog over het afspreken gaat?

Ik zou dit smsen: heb je nog zin om af te spreken? en als je niet kan smsen, typ het dan in een offlinebericht of kom op msn ofzo als je wilt.

:grin:

Ik zou eerst een smsje sturen. met daarin bijvoorbeeld

heej, hoe gaat het nog met je? het is alweer een tijdje geleden sinds ik je nog gehoord heb he. Wat heb je nog allemaal gedaan de voorbije dagen? (en schrijf dan iets over jezelf wat je zelf gedaan hebt bijvoorbeeld ‘ik ben daarstraks lekker gaan shoppen met vriendinnen’)
hoop snel weer iets van je te horen!

of om het wat subtieler aan te pakken:

Heej, hoe gaat het met je? Ik was net een film aan het kijken en die ene acteur zei iets wat me plots aan jou deed denken! … (of een ander dom voorbeeld waaraan je plots aan hem zou kunnen denken… maar op die manier heeft hij iets om op te reageren)

zet alleszinds in je sms een VRAAG waarop hij sowieso moet reageren (dus hoe gaat het/ wat heb je allemaal gedaan de voorbije dagen /…) dus dan zal je normaal zeker een antwoord krijgen.
Krijg je geen antwoord, dan kan je hem best laten vallen en hem zelf niets meer laten weten.

Als hij wel antwoord kan je daarna best smsen “hej, zie je het nog altijd zitten om eens een keertje af te spreken?” en dan afwachten…

Maar mannen zijn raar :confused: en weten vaak niet wat ze willen, dus het kan goed zijn dat hij nu ineens wel weer tegen je spreekt en daarna weer ineens niets meer van zich laat horen… beste is om hem dan gewoon eens je gedacht te zeggen dat je het beu bent dat hij met je gevoelens speelt.

hmm ja ik zat te denken aan dit:
hee(naam), alles goed met je? heb niks meer gehoord van je sinds dat ene gesprek… ‘en hier loop ik vast xd’

dan ga je gewoon verder:
heb je het misschien druk gehad of is er iets anders dat je dwars zit?

hmm, ik kan wel dit doen:

heb je verder nog wat leuks gedaan in de tussen tijd? ik niet helaas, alleen maar werken, werken en nog een werken.

en verder?

uppppperdepup.

“Hee, alles goed? Heb al een tijdje niks meer van je gehoord, dus vind het wel weer tijd om eens bij te kletsen. Zin om van het weekend iets met me te gaan drinken? Xx”

gisteren heb ik met hem op msn gepraat.
het gesprek liep erg stroef.
hij had respect gegeven op mijn profielfoto.
dus ik zei dankjewel :blush: en zei: graag gedaan (A)

maar daarna liep het gesprek erg stroef enzo.
en ook niet veel gepraat. dus tsjaa, toen had ik
een smsje gestuurd toen ik van msn af was met:
ik vond het fijn om met je gepraat te hebben, en slaap
lekker; (L) xx

en hij heeft er niet op gereageerd fso.
maar maybe had ik dat hartje niet moeten doen?
maybe that was to much?

mmmm mss was dat wel een beetje teveel, maar gedane zaken nemen geen keer. Beetje hard to get spelen, niet meteen zodra hij contact legt met je er vol bovenop springen zeg maar… k zou even hem het initiatief laten nemen. Als hij wilt, komt ie wel… zo niet… dan is ie not that into you. Helaas, maar waar.

Even afstand nemen, ik denk dat hij probeert duidelijk te maken dat je te snel gaat/te dicht komt. Ga zéker niet opdringerig worden. Wees nonchalant nu. Ik heb momenteel hetzelfde met een jongen maar ik ben diegene die afstand wil. Hij is opdringerig, gaat te snel voor me, stuurt X’jes, hartjes, smst te veel en dingen die niet belangrijk zijn. Die jongen is net zoals mij een fan van hard to get. Hou jezelf even afzijdig ( het is moeilijk, ja) en laat hem naar jou toe komen. Hoe meer contact je nu zoekt, hoe harder hij zal afknappen.