Een vriendin probeert me met een jongen op date te sturen… Waarschijnlijk gaat ze zelf dan ook mee met haar vriend dus het is niet dat ik met een wildvreemde jongen ineens iets ga afspreken in m’n eentje. Maar ik twijfel… Qua uiterlijk is het echt mijn type niet… en ik ben ook vrij onzeker dus ik denk dat hij mij ook echt niet aantrekkelijk gaat vinden als hij me ziet. Zit daarnaast ook niet echt te wachten op een vriend op het moment, maar misschien kan het niet zoveel kwaad om gewoon eens met z’n 4e iets te gaan doen? Ik weet het niet zo goed, daarom vraag ik aan jullie wat jullie erover denken. Wel of niet op een “date” gaan met iemand die ik niet ken? Terwijl ik eigenlijk niet echt zit te wachten op een vriend? maar misschien dat het helpt om een beetje over mijn angsten en onzekerheid betreft jongens heen te komen…?
Even een edit/upje:
Hij heeft nu dus mijn nummer gekregen (vond ik goed) en appt me nu heel de tijd. Hij is wel heel aardig, maar het is niet dat ik denk van: (*#&$&*& wat een leuke jongen!
We hebben wel al afgesproken voor volgende week woensdag (met z’n 4en dan) maar ja ik weet het nu echt niet… ik ga sowieso wel want vind het lullig om af te zeggen maar ik wil hem niet laten denken dat ik het nu al een leuke jongen vind terwijl ik gewoon vriendelijk doe… x|