Wel gaan of niet gaan?

Heey,
Ik heb een klein probleempje. Morgen komt er een schrijver bij ons op school. Mijn moeder vindt het helemaal geweldig en ze wil er heel graag heen met mij. Maar ik wil eigenlijk helemaal niet mee! Niemand die ik ken gaat, het is eigenlijk voor klas 5 bedoeld (ik zit in 3) en ik heb er eigenlijk ook geen zin in… Ik weet ook niet hoe lang het duurt.
Maar mijn moeder wil er wel heel graag heen. Moet ik voor mijn moeder kiezen en gewoon meegaan, ook al verpest het mijn vrije avond? (dinsdag ben ik vrij) of moet ik gewoon thuisblijven en genieten van niet vroeg op hoeven te staan de volgende ochtend?

Hoi!

Ik zou, als ik jou was, meegaan. Een avondje alleen nog kan altijd nog, en wie weet wordt het wel superleuk! :slightly_smiling_face:

WTF, net was er een plaatje van een kat tussen jouw stukje en mijn reactie.

edit: ik zie steeds een andere kat. Wat is dit?

xD hahaha

HAHAHAHAH wtfff

hahaha whut? :stuck_out_tongue:

hahahaa ik zie nergens een kat hoor.
maar ik zou wel meegaan.

ontopic: Om die reden zou ik toch wel gaan.
En zolang duurt het toch helemaal niet. Misschien kun je afspreken om halverwege naar huis te gaan als het te lang duurt? Dat zij dan wel blijft.

Oh over die kat: het was een 1 april-grap van AD block. Geen idee was ad block is, maar het zal wel iets van google chrome zijn. :stuck_out_tongue:

Ik heb Ad Block, dat is een add-on, maar geen kat gehad xD

@averyyy: jaa ik las er al over op fb, die katten die random je ads vervangen. Ik vind het echt geweldig.

ik zou gewoon gaan als ik jou was! voor je moeder inderdaad

oh en die kat lijkt me geweldig, heb 'm helaas niet gehad :C

Ik zou wel mee gaan het is niet zo lang toch?

Gaan.

Ik zou ook wel gaan ja, volgende dinsdag ben je weer vrij en je moeder vindt het waarschijnlijk gezellig als je mee gaat.

Ik zou ook gewoon gaan!
Wie weet wordt het super gezellig en zie je misschien toch nog iemand die je kent.

Ik zou ook gaan, als jij ergens graag heen wil zou ze toch ook met jou meegaan? =) Misschien kunnen jullie er een leuke avond van maken.