Wel eens opgepakt?(jatten,graffiti etc)

Hai :wave:

Wie is er wel eens opgepakt? En om welke reden en waar en hoe oud was je enzo en welk effect heeft het gehad op je leven?

Ik was met 2 andere vriendinnen in de kruivat en toen deed ik een oogpotlood in mn bh en een andere vriendin ook en toen zaten er mensen achter zo’n glas en hun konden mij zien en ik hun niet snapje?
en toen liepen we alledrie de winkel uit en toen net toen we eruit waren sleurde zo’n vent ons naar binnen en toen mocht een meisje gaan want die had niks gejat in de kruidvat dusja en toen kwamen er politie kei voorschut door de stad maarja ik kwam niemand tegen en toen kwamen we aan bij de
politie jippie en toen werden we gefouilleerd en ik mocht na de wc en ik had nog oorbellen in me slipje zitten en die had ik er toen onderweg uit gedaan werdne ze dik boos. Ik moest een cursus volgen en taakstraf omdat ik werd gerekend voor mijn hele tas want die zat vol met gestolen spullen en mijn vriendin voor veel minder want die had alleen een oogpotlood gejat.
:roll_eyes:
En sindsdien heb ik nooooooit meer iets gejat en me ouders waren niet boos

:bored: blijkbaar hadden ze het al in de gaten,want ze vroegen me diezelfde ochtend nog hoe ik aan al die dure spullen kwam :d,

beetje lang :grinning: maar goed

Sorry maar dat vind ik te sneu voor woorden…

maak je nou dit topic aan om te laten zien hoe stoer je bent dat je spullen steelt…

Ik heb nooit zoiets gedaan kwerk voor me geld en anders wacht ik tot ik geld heb om iets te kopen ik zal nooit vn me leven wat stelen graffiti is wel mooi vind ik persoonlijk niks crimineels of wat dan ook aan als jij het maar niet op huizen of autos wat dan ok van iemand anders doet maar jatten vind ik te sneu voor woorden!

Dubbel topic. (;

Ik heb wel is iets gejat… Kleine dingetjes weetje wel Maar niet vaak ofso!
Ik zou bijvoorbeeld nooit kleding stelen ofso!
Maar wat beschamend dat de politie kwam! :open_mouth: Gelukkig is dat bij mij nog nooit gebeurd! xD

ben ik echt mee eens jatten is echt niet stoer hoor ik vind het stoerder als je werkt voor je geld

Nee ben nog nooit opgepakt x]

jezussssss ik vind het toch ook niet stoer vanmezelf?

-

ja eigelijk ben ik zoon slejje :$:$:$:$:$
jezussssss tuurlijk niet:)

wuahahaa hell yeaah! helemaal gelijk

Ik vind het wel goed dat je van je fouten hebt geleerd dat is het belangrijkste ,want
dat maakt je alleen maar sterker.

haha idd
ik wou net byna tzelfde zeggen.

Sorry, maar ik vind stelen zo laf he.

Nog nooit opgepakt, want ik jat niet :pensive:

ik ben nog nooit opgepakt
en ik vind het superdom dat iedereen jou nu nou belachelijk gaat maken ofzo
want je bent gerust geen sletje dan ofzo als je steelt
en als je het nu niet meer doet
is er geen probleem
dus al die andere kinders
smoel houden.
oke
ik brabbel
maar ik heb wel gelijk.

Helemaal mee eens.

In mij dorp Veenendaal jatten ze echt kei veel.
Bij de H&M jatten ze heel vaak kleding maar gelukkig worden ze altijd op gepakt ik vind het gewoon triest dat mensen zo iets in hun hoofd kunnen halen , ik heb wel is een keer gehad dat ik de V&D uitliep met een puntenslijper in me hand zo druk was ik aan t praten dat ik het ding helemaal vergat dus ik ging terug en vertelde het verhaal eerlijk en die man was zelfs trots op mij.
je moet werken voor je geld biatch.
jatten is zinloos dan ga je maar op de straat zitten met een bakje waar mensen geld voor je in kunnen doen. -.-

hahahahahaha
ik zat net op de fiets
en ik bedacht me ineens;
jij bent dat meisje die vind dat iedereeen te snel slet word genoemt!
dus wat doe je nu dom?
want je noemt haar nu een slet…
en misschien is dat wel niet je bedoeling
maar wie oordeelt er hier nu te snel?
ik ken dat meisje niet ofzo, en ik steel zelf ook niet maar ik vind het gewoon raar