Wel eens dronken geweest?

Okee, ik ben hier nu een paar dagen aan het rond wieberen en heb gemerkt dat de gemiddelde leeftijd een jaartje of 14/15 is.
Geen probleem, maar dat bracht me aan de vraag:

* Ben je wel eens aangeschoten, flink aangeschoten of zelfs dronken geweest??

Het is absoluut niet stoer om dronken te zijn of iets, dat wil ik ook helemaal niet horen, maar ben benieuwd wat het alcohol gebruik onder jongeren van deze leeftijd is.

Dus ben je wel eens aangeschoten of dronken geweest?
Zo ja, wanneer was dat en met welke drank of dranken was het zover gekomen?

Alleen ja of nee heb ik niks aan, geef wel een toelichting aan je antwoord.

ik ben 18
ik drink niet
nooit aangeschoten/dronken geweest

(vroeger dronk ik wel es omdat me ouders het gaven, maar ik vind er gewoon niks aan, en ik zie er het nut niet van in)

ja maar wt ik toen allemaal heb gedaan weet ik nie meer zoveel van… dus kan weinig toelichten

jaa npaar keer. allemaal in eenzelfde tijd. 14/15 jaar en ik geef toe dat ik mij ongeloofelijk schaam daarover. het laat je domme belachelijke dingen doen dus ik drink nu ook niet meer, zeker niet op fuiven.

Eeehm, ja wel eens dronken geweest dat ik heb moeten kotsen.
zo ver ga ik nóóit meer.
ben 14.

Ik ben 16, ik drink amper, en ben nog nooit droken of aangeschoten geweest. En dat wil ik graag zo houden :slightly_smiling_face:.

Ik ben 14. En ja, ik ben wel eens aangeschoten geweest. Op de Sweet 16 van mijn broer. Ik schaam me er best wel voor, ik ben gxdverdomme 14.

Ik ben 14 en nog nooit dronken/aangeschoten geweest.
Dus ik ben helemaal niet stoer, maar een watje.
En daar ben ik hardstikke trots op! :]

Je moet je eigen grenzen kennen, weten wanneer je moet stoppen.
Ik ken zat mensen waardoor drank de vriendschap heeft verpest…

Ik ben 13 en ik ben ook nooit dronken/aangeschoten geweest. Tenminste niet dat ik weet. :smirk:

Dat vloeken is wel wat overdreven.
Het lijkt mij dat je er zelf bijbent of je wel of geen alcohol pakt.

Ja de laatste keer had ik terwijl ik reed op me fiets over me stuur gekotst :cold_sweat: de volgende dag zag ik de stukjes er nog op zitten :face_with_raised_eyebrow:

Maar ik drink niet meer om dronken te worden , ik drink nu alleen nog maar bier omdat ik het lekker vindt.
Ik ben zo ongelofelijk dom als ik echt dronken ben , ik ga steeds op me bek zeg onwijse domme dingen en lach heel hard erom en dan lig ik dubbel om mezelf xD Nou leuk hoor zuipen , van mij hoeft het niet meer :stuck_out_tongue:

ik ben nou 3 weekenden achter elkaar aangeschoten geweest dus ik vind het nu wel weer genoeg voor een hele tijd haha
eingelijk was ik altijd degene die nooit dronk enzo
maar de laatste tijd kan ik er niet meer zo goed tegen
en ik drink denk te veel doorelkaar
dus ik ga maar niet meer zoveel drinken
want voel me nu nog een beetje dizzy/misselijk

1x aangeschoten.
was op dorpsfeest (kom op, dat is maar 1x in de 2 jaar =P)
maar zal de komende tijd niet weer gebeuren. ik drink
verder niet echt dus.
k ben 13

Sorry voor dat vloeken. Maarja, het was ook mijn fout, dat kan ik moeilijk ontkennen. :wink:

Ik ben 16. En ik ben een paar keer echt dronken geweest. Ik drink altijd rooie purrie (rode wodka en red bull) en dan ben je best wel snel blauw. Gelukkig weet ik te stoppen na een paar glazen. En aangeschoten zijn is toch leuker dan echt dronken zijn. Owhja, de laatste keer was gisteren.

Ben 16, ben 1x dronken geweest, wist wel iets nog ervan maar niet veel meer. Ik had alles puur gedronken; bessen, passoa, tequila. Voordat ik t wist was ik al dronken.

Ben 14, nog nooit aangeschoten/dronken geweest.

ja, een tentfeest, 2 maandengeleden ofso :slightly_smiling_face:
een vriendin van me stond achter de bar (A) En het was dus heel goedkoop, heb ook teveel door elkaar gedronken toen; bier wijn bessen flugel boswandeling ensoo

Ja, vorige week zaterdag.
weet er niet meer zoveel van.
het kwam door het bier, na 10 ofzo.
beetje teveel had ik op. :blush:

Ik ben 16 en ik drink zo nu en dan wel eens een wodka red bull, smirnoff, of passoa bijv. als ik uitga (wat ik eigenlijk nog nauwelijks doe) of op een feestje als ze me vragen of ik iets wil drinken. Dan drink ik gewoon een rondje mee. Maar ik drink nooit meer dan 2 glazen per avond, dus ik ben nog nooit echt aangeschoten geweest.