wel close maar niet echt?

haai girls…
Ik schrijf even het probleem van uit mijn oogpunt…, zo is et makkelijker te begrijpen.
Ik een tijdje geleden nieuwe jongen leren kennen. Hij is 22, ik 17. Het klikt echt heel erg goed en we hebben het heel leuk samen. Van de week had ik net mn laatste bus gemist…, dus ik bleef bij hem slapen. We hebben heel de nacht geknuffeld en het voelde echt heel goed. Alleen…gister sprak ik ook met hm af. heel de avond hebben we gelachen en gepraat, zo als we altijd doen. Het blijft alleen heel vaak bij knuffelen of een kus. Hij wilt heel graag dat ik zn meisje ben dus dat is het niet. Maar heel vaak zoenen we niet/een keer op een avond. Tuurlijk is het niet een groot probleem, maar toch voel ik enige afstand. Bij mijn vorige relaties was het heel anders, hadden we echt avonden dat we zo wat aan elkaar zaten vast geplakt… En ik weet ook dat ik niet appels met peren moet vergelijk maar toch. Ik ben bang dat haast de seks ook afstandelijk word… Vinden jullie dat ik het er met hem moet over hebben? Opzich wil er niet over beginnen want ben bang dat hij er een slecht gevoel aan overhoud of dingen gaat doen die hij liever niet wilt…
Alvast bedankt xoxo

Misschien vindt hij het nog te vroeg om al seks te hebben?

Vraag het hem gewoon :slightly_smiling_face:

Ik denk dat hij rekening met jou probeert te houden

Zoals al werd gezegd misschien vindt hij het nog te vroeg?
En een vriendin van mij die had zoiets toen ook is een keer gehad, maar die jongen wachtte gewoon keurig netjes totdat zij aangaf van hoeveel verder ze wou gaan.
Wie weet doet hij dat ook wel? Dat die jou laat bepalen hoe snel je het wilt laten gaan.
Maar ik zou zeggen, gewoon rustig aandoen al dat kleffe gedoe komt vast nog wel :wink:

Hij is homo als ie niet meer wilt dan constant knuffelen.

:’)

Ik denk dat hij denkt dat jij het niet wilt, want jij bent 17 en hij 22.
En als er wat gebeurt ben je minderjarig en krijgt hij de schuld ervan.
Praat het met hem erover.

que?

Ik denk ook dat hij bang is om te snel te gaan en haar tempo afwacht / erin meegaat.
Ik vind dat van dat minderjarig/meerderjarig ook heel onwaarschijnlijk. Ik denk persoonlijk dat dat inderdaad niet eens in zijn hoofd omgaat, hij heeft gewoon respect voor haar.

TS: Ik zou het er gewoon met hem over hebben. Dan leer je elkaar alleen maar sneller en beter kennen :slightly_smiling_face:

Echt heel erg bedankt! Ik was bang dat het misschien aan mij lag. Maar het is misschien inderdaad allemaal een beetje snel :flushed:

Het hoeft niet snel te zijn!
Want als jij aan het daten bent (of het nou officieel is of niet) dan is het normaal als je zoent.
Maar in dit geval moet jij het tempo aangeven, als je dit extra duidelijk wil maken, praat er met hem over. Dat zou ik sowieso doen. Je stelt hem, maar ook jezelf daarmee gerust.

Gewoon met hem over praten.

Ik hoop dat je niet serieus bent.

Of misschien houdt hij wel helemaal niet van zoenen. Ik vind het persoonlijk ook niet chill en hou meer van kusjes. Zulke mensen bestaan dus ook nog

Als het goed zit tussen jullie, moeten jullie hier gewoon over kunnen praten. Wij kunnen ook niet weten wat hij denkt. Misschien heeft die wel nare ervaringen gehad op het gebied van zoenen/seks. Of misschien wil die inderdaad jouw tempo aanhouden. Gewoon vragen!

Ik denk dat omdat het een “oudere jongen” is, hij niet zo van het plakkerige is, heeft mijn vriend ook haha. We hoeven niet de hele avond te knuffelen of te zoenen om te laten merken dat we van elkaar houden. Sex daar in tegen, daarbij is het totaal niet afstandelijk. Ik had het in het begin ook, dat ik daar wel bang voor was. Maar uiteindelijk zit het gewoon goed en accepteer ik het dat we gewoon niet plakken, al vond ik dat vroeger super fijn haha.

Zoals ik het lees zijn jullie nog niet heel erg lang aan het daten. Je hebt een fijne jongen ontmoet die niet te overhaast alles doet. Geef het gewoon wat tijd zodat jullie elkaar nog beter kunnen leren kennen. Wanneer je dan uiteindelijk verder gaat met elkaar is het alleen maar specialer.