Wekenlang buikpijn, pilletjes willen niet werken

[b]Jah, hallo, ik zit met een gênant(of niet gênant, zoek het zelf maar uit:p) probleem…
Enkele weken geleden zat ik met hevige buikpijn… die ondertussen nog altijd niet verdwenen is… ook ben ik 6kg BIJGEKOMEN, door veel te veel honger(en nee ik ben NIET zwanger
, even voor de duidelijkheid.
Ik ben twee weken geleden naar de dokter gestapt omdat het bleef pijn doen, hij schreef mij drie doosjes pilletjes voor, die ik zorgvuldig heb ingenomen, maar nu is mijn buikpijn nog altijd niet weg, ondertussen eet ik ook minder, dus ik vraag me af wat ik heb, de dokter zei dat ik een virale infectie aan mijn buik had.

Het is gewoon vervelend, enkele jaren terug heb ik hetzelfde probleem gehad, alleen bleef de pijn maanden duren, maar het was nog niet lastig, je kon nog met de pijn rond lopen…

Zou ik terug naar de dokter moeten gaan of zou ik terug van die pilletjes moeten innemen?[/b]

Ik zou gewoon even langs de dokter gaan. Hij moet maar andere medicijnen zoeken die wel werken. Er zijn vast andere alternatieven :slightly_smiling_face:

Hmmm ik zou het echt niet weten. Mijn moeder zegt mij altijd da ik heel veel moet drinken. Maar wss is da alleen in mijn geval aangezien da meestal de oorzaak is. x))

ik kan je helaas, denk ik, niet helpen. Maar was xxSann zegt lijkt me wel een goed plan.

Drinken doe ik al veel, heel veel, per dag zijn er wel 5 flesjes die verslonden worden door mij… kan ook zijn dat ik noooit water drink, toch zonder bruis niet.

Klinkt een beetje raar, maar ga je wel goed naar de wc? Voor de grote boodschap bedoel ik dan. Misschien heb je wat laatst van obstipatie ofzo dat kan.

Anders zou ik het niet weten en zou ik nog eens langs de dokter gaan!

ik heb het nu ook al langer als een jaar, dat ik letterlijk elke dag buikpijn heb, misschien 2/3 in de week een keertje niet. En ik heb allemaal tests laten doen bij de dokter maar ze hebben geen idee wat het is. Maar bij mij helpt het wel als ik pepermunt thee drink.

Terug naar die dokter dat klinkt toch niet goed?