Weird

me beste vriendin gaat heel vaak nu om met me oude vriendin en dat vind ik best wel stom omdat het een ex vriendin van mij is en ik ben bang dat ze me beste vriendin afpakt, me bf zegt wel vaak dat ik haar beste vriendin ben maar als ze met haar is geweest en ik zeg zoiets dan reageert ze heel kortaf… en ik voel me best wel *** erover…

Hoe oud ben je, 12?

Praat erover met je beste vriendin?
Vraag waarom ze zo kortaf reageert.

jaa

Misschien vind ze het vervelend dat je de hele tijd vraagt of jullie nog wel beste vriendinnen zijn en vind ze dat dit vanzelfsprekend moet zijn.

a

Nouja, als ze wat jonger is kan ik begrijpen dat dit best een big deal is. En er zat ook wat licht sarcasme in.
Maar je kunt het beste tegen je vriendin vertellen waar je mee zit. Misschien bedoelt ze het helemaal niet zo (:

^Ik denk dat ze die vraag stelde omdat ‘ZOMG ze pakt mijn beste vriendin af!’ iets typisch is voor de leeftijd van 10-13… Ik vroeg het me ook af.

OT: misschien kan je proberen terug overeen te komen met je exvriendin? Waardoor is het misgelopen?

we hadden te vaak ruzie…
ik weet het ook niet ik raak vaak in paniek en ben dan bang dat ze haar leuker vind dan mij als vriendin…
donderdag zei ze nog dat ik haar beste vriendin was
maar ik stuurde een lief bericht gister en het enige wat ik terugkreeg was i love you too

Jij gedraagt je niet als een twaalf-jarige. Of in ieder geval niet via internet.

op d’r profiel staat dat ze 17 is hoor. :’)
dusss, dan is het een beetje sneu, sorry, maar de meeste 17-jarigen maken zich hier niet druk over lijkt me.

en als je écht 12 bent, dan is het even heel kut, maar bespreek het even goed met je vriendin, ze zal het vast begrijpen.

Ze mag toch wel meer dan 1 vriendin hebben?

Jij kan haar toch ook niet verbieden om met jouw “ex vriendin” om te gaan? Ik zou proberen me niet zo druk te maken, als je hier te veel over gaat zeuren krijg je misschien ook wel ruzie met haar en dat wil je waarschijnlijk ook niet. Gewoon gezellige dingen blijven doen dan komt het vast wel goed.

oke

^lees jij de tips wel serieus?
je reacties zijn niet bepaald ‘enthousiast’ te noemen.