Dat je nog niet mag werken omdat je 13 bent geloof ik niet,ik had vroeger ook weinig kleding omdat mijn ouders niet veel geld hadden dus ik ging werken.Toen ik 13 was heb ik eerst een aantal keer kranten rond gebracht ( levert niet bakken met geld op maar als je het voor alleen kleding nodig hebt hoeft dat ook niet ) en daarna ben ik op de markt gaan werken waar ik via via terecht ben gekomen.Je moet er natuurlijk wel wat voor doen om werk te kunnen vinden,ik heb ook een aantal maandjes gezocht maar uiteindelijk ben ik daar van mijn 13e tot mijn 17e blijven werken.En je kunt bijvoorbeeld naar de Primark,Zeeman of Wibra gaan of de sale afwachten bij bijv. de H&M.En mijn moeder houd ook niet van shoppen met mij ( lol,ik ook niet met haar want ze loopt heel sloom en ze houd van andere winkels dan mij haha ) dus ik ga met vriendinnen of alleen.En anders kun je ook via leuke vintage / tweedehands winkeltjes kijken naar leuke kleding.Als je bijvoorbeeld dicht bij de Ijhallen in Amsterdam woont moet je daar eens gaan kijken,hebben ze heel veel leuke dingen voor héél weinig,allemaal kleding uit winkels als H&M,Monki,Vero Moda,vintage kleding,Nike,All-stars voor véél minder dan de nieuwprijs.Zo heb ik laatst nieuwe lage All-stars ( nog in de doos ! ) gekocht voor 10 euro ! En het is ook nog eens hartstikke gezellig
.Of misschien zijn er vriendinnen die leuke dingen hebben die ze niet meer dragen en die je misschien mag overnemen ?
Succes !