Weinig vriendinnen

Hallo meiden,
De laatste tijd merk ik dat veel van mijn vriendinnen wegvallen door studie of hun baan. Toch komen de festivals eraan en lijkt het me leuk om daar ook naar toe te gaan. Daarom ben ik opzoek een groep meiden die zomers ook houden van zwemmen, festivals en lekker buiten op een terrasje zitten. Ik ben 20 jaar een woon in de buurt van Utrecht! Mocht je het leuk vinden dan kan je een berichtje sturen! :slightly_smiling_face:

5 likes

Gedaan :slightly_smiling_face:

Er komen geen festivals aan en dit is je eerste topic.
Hoop dat je geen raar persoon bent.

Hey, ik zie niet hoe je privé een bericht stuurt maar als je nog steeds zin hebt om iets te doen kun je een bericht sturen? (/iemand anders die mee leest :stuck_out_tongue: ) Heb zelf net een tussenjaar en ik zou niet weten hoe ik nu vrienden maak + schoolvrienden zijn druk met studeren :slight_smile:

1 like

hey! sarah, ik heb je een berichtje gestuurd! lijkt me leuk om via hier nieuwe vriendinnen te ontmoeten, anybody? je mag me een pb sturen.

2 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

Sorry voor mijn afwezigheid maar als er nog interesse is lijkt het me leuk om nieuwe mensen te leren kennen

Lijkt me leuk!

je mag mij ook altijd een berichtje doen ! x

Je mag mij ook berichten! Lijkt me leuk

haaii,

ik weet niet of je het leuk vindt als ik je een berichtje stuur… Omdat ik ben 13 :grinning:

Ik zoek ook nog vriendinnen hoe oud ben jij? Ik ben 20

Heee, Ik zoek ook vriendinnen en ik ben 20!!

Hee, je mag mij ook een berichtje doen!
Ik ben ook op zoek :blush:

leuk!

Lijkt me leuk! Ben (net) 21

Lijkt me heel leukk! Ik ben 18 :slight_smile: je mag me berichten!!

Zielsverwant, vooral als je mensen bent met een niet-traditionele seksuele geaardheid, is heel moeilijk te vinden. Maar het voordeel is dat we leven op de kunst van het Internet, dankzij welke u gemakkelijk kunt vinden “hun”, met de hulp van diensten zoals Taimi daten. Zonder Hem Weet ik niet wat ik gedaan heb.