Weinig tijd met vriend

Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik zijn bijna drie jaar samen en ik woon bij hem in. Alleen ook al wonen we bij elkaar zien we elkaar voor mijn gevoel heel weinig. We hebben sowieso niet echt meer avonden met elkaar aangezien hij werkt en traint in de avond dat meestal tot wel 22:00-22:45 kan duren. Ik moet dan weer juist vroeg opstaan en werk overdag waardoor we elkaar soms dus niet eens 1 a 2 uur per dag zien.

In de weekenden heeft hij wedstrijden en als we dan een avond naar vrienden gaan dan spreken we elkaar ook niet echt, want ik ga niet de hele avond aan hem plakken terwijl hij met iemand anders in gesprek is. Ik wil dan ook gezellig met andere mensen kletsen.

Ik voel me dan soms ook best alleen. Hebben andere koppels hier ook last van?

Liefs luun

Mijn vriend en ik wonen niet samen, maar proberen wel tijd voor elkaar vrij te maken. Hebben jullie ook geen enkele avond samen? Of dat jullie 1 avond per week plannen als date avond oid?

ik heb geen relatie maar ik denk dat je er met hem eens over moet praten. en probeer miss 1 dag in de week tijd te maken voor elkaar

Ik heb geen relatie, maar wat ik wel weet is dat je een relatie moet onderhouden. Probeer elkaar minimaal 1-2 per week te zien in rust (geen haastige korte afspraken).

Inderdaad tijd voor elkaar maken. Probeer het echt in te plannen als een afspraak. Zo weet je zeker dat het er ook echt van komt.

Nee, we hebben niet echt hele avonden met elkaar op de dag dat hij niet traint of werkt ben ik om 20/21:00 thuis. En in het weekend is het vaak zaterdag iets met vrienden en zondagen is hij pas 17/18u terug.

Er blijft dus weinig tijd over.

Dan misschien de weekenden afwisselen tussen vrienden en met elkaar iets doen. Elk weekend met vrienden afspreken vind ik persoonlijk meer dan zat. Dan kunnen jullie best een weekend overslaan en in dat weekend iets met elkaar samen doen. Zoals al is gezegd, tijd maken als het er niet is.