weinig sms'en

Hoi,
Ik en men vriend hebben nu al 6maand. En het gaat echt super goed. Altijd als we samen zijn lachen we, praten we over onze problemen, koken we samen, … . Maar het enige dat me echt stoort aan onze relatie is ; dat ie me eigenlijk alleen maar aan laat voelen dat ie van me houdt als ik bij hem ben. Als ik niet bij hem ben hoor ik echt amper iets van hem. Ik ben ook niet zo iemand die constant wil sms’en ofzo, maar soms heb ik gewoon eens nood daaraan, om eens iets van hem te horen. Maar geloof mij hij stuurt echt bijna NOOIT. Ik moet altijd als eerst sturen ( en dan nog eens een uur wachten op een antwoord ) En daarvan wordt ik soms echt heel lastig van. Ik heb het hier met hem al over gehad, da ik graag aventoe is iets van hem zou willen horen. Maar dan zegt hij dat hij het niet kan zo sms’en enz. Laatst heb ik ook gehoord vn een vriend van hem dat hij zei dat ik de laatste tijd nogal zaag. Ik vind dit echt zo kut, ik zou echt zooooo graag eens willen dat hij degene is die mij stuurt en mist ipv ik aan hem. Ik heb helemaal geen bang dat onze relatie niet goed gaat ofzo. Maar dit vind ik gewoon echt een negatief kantje, heeft er nog iemand dit? En wat kan ik doen dat hij mij weer een beetje gaat beginnen sturen ,

Sorry voor de lange tekst x

Gewoon nog een keer praten met hem.

Weet je, je zegt zelf dat jullie relatie voor de rest supergoed loopt, en het belangrijkste is juist dat hij je laat weten dat hij van je houdt als je bij hem bent. Sommige jongens zijn nu eenmaal geen smsers, en eigenlijk is dat zoooo’n klein ding vergeleken bij al de rest in een relatie. Ik zou het proberen te laten gaan, hou je als je niet bij hem bent gewoon met andere dingen bezig, je vriendinnen enzo, en probeer niet te zeuren dat hij je moet smsen. Ik denk dat dat alleen maar averechts werkt, waarschijnlijk ziet hij sms gewoon als een praktisch iets om tijdstippen af te spreken.

Sms hem is een lief gedichtje ofzo. Misschien dat hij daarop leuk/lief reageert?
Mijn vriend had dit ook wel hoor. Was altijd heel kortaf met smsen, het hoeft niks te betekenen hoor! :slightly_smiling_face:

Als hij het je face2face laat zien is dat toch beter? Misschien vindt hij smsen veel te onpersoonlijk. Je kunt wel telkens het initiatief nemen en hopen op een zelfde reply maar als hij dat liever niet doet dan komt het niet uit hem zeg maar. Probeer anders nog een gesprekje aan te knopen er over. Maar niet gaan pushen.

Nee ik ga zeker niet mee der over spreken. Heb ik echt al genoeg gedaan en werkt echt niet … x

^ Oké dan moet je het niet doen. En als hij je op andere manieren laat zien dat hij van je houdt zou ik het ook goed vinden.

Hmm ik herken dit heel erg… Ik heb maar geaccepteerd dat hij niet zo erg daarvan is en ik probeer voor de volle 100 procent te genieten van die momenten (als we bijelkaar zijn) wanneer hij wel laat zien dat hij om me geeft!

Mijn vriend en ik smsen ook niet zo vaak, omdat hij prepaid heeft en niet teveel geld uit wil geven. Ik wil graag wel wat vaker smsen, maar ach, we chatten wel samen online en soms bellen we elkaar. Dus dan vind ik het niet zo erg. Als er iets belangrijks is, smst hij natuurlijk wel. Als hij smst is hij gewoon lief, dus ik heb er geen problemen mee.

Misschien een blox van vodafone of van HI? Dan kan hij superveel smsen haha :slightly_smiling_face: