Weinig slaap

Hii,

Ik heb een vraagje.
Volgende week ga ik het erg druk krijgen…
Vrijdag middag moet ik meteen uit school 3 ½ uur werken tot 6 uur, vervolgens snel eten en naar een vriendinnetje gaan. Dan rijden we naar een feest waar we blijven tot 3 uur, uurtje rijden en dan ben ik om 4 uur thuis. De volgende dag moet ik weer van 8.00 tot 18.00 werken. Na het werk moet ik weer meteen door naar een andere vriendin, waar we sinterklaas surprise doen en blijven slapen.
Ik kan erg slecht tegen weinig slaap en van mijn werk word ik snel moe en krijg ik snel rug/voet pijn.
Zijn er misschien mensen die tips hebben voor mij hoe ik zo fit mogelijk kan blijven?
Alvast bedankt!

In de auto slapen? Of misschien wat minder lang bij het feestje blijven.

In de auto slapen is inderdaad een goed idee! Weer een uurtje meegenomen :cold_sweat:

eerder naar huis van het feest ?

dingen afzeggen, gezondheid gaat voor

Niet uitgaan.

Ik wist het wel, gewoon het feestje afzeggen.

Je feest skippen.

Ik zou het feestje skippen, werk is belangrijker.

Het feest skippen inderdaad. Als je maar een paar uurtjes slaapt en daarna 10 uur moet werken, hou je het sowieso niet vol. En je kan gewoon thuis gaan slapen nadat jullie sinterklaas gevierd hebben, dat zijn ook alweer een paar uurtjes meer slaap.

liters koffie.

Ik kan ook slecht tegen weinig slaap. Enige manier om daar mee om te gaan is prioriteiten te stellen. School/werk en belangrijke sociale afspraken gaan voor. Feestje zou ik afzeggen.

Veel water. Afwegen of je pijn wil hebben de hele dag of geen feestje.

Bij kruitvat heb je van die energie pillen een donkerrood doosje, energy boost heet het volgens mij.
Ik heb zelf slaapproblemen en slik ze bijna elke dag maar deze pillen kan ik je aanraden, ze zijn natuurlijk van allemaal vitamines