Weinig schoenen

Ik vind dat ik weinig schoenen heb, want ik krijg eigenlijk niet echt wat je noemt ‘vaak’ nieuwe schoenen.

Ik vind het echt gewoon vervelend worden; ik heb 1 paar Uggs deze winter gehad en daar deed ik het de hele winter mee. Alleen nu het iets warmer wordt draag ik verschillende schoenen (verschillende slippers, All stars…) maar in de winter dus niet.

Volgens mij gaat het bij mijn moeder om het principe extra schoenen erbij. Ze vind het volgens mij overbodige luxe om extra schoenen aan te schaffen.

En nee ik ben dus echt niet arm of zo, ik ben het juist niet maar het gaat bij mijn moeder gewoon om het principe omdat ze dat vroeger ook niet kreeg enzo.

Tips?
En nee ik kan niet gaan werken, dus het zelf gaan verdienen is niet echt een optie.

Wat maakt dat uit ? Alsof je 10 verschillende soorten schoenen nodig hebt. Je draagt ze toch niet allemaal.

Zelf kopen?

zelf sparen?
ik weet niet hoe oud je bent maar ik had eerst ook altijd maar 1 paar per seizoen (waar ik vaak ook nog langer meedeed dan 1 seizoen) omdat je uit de maat groeit enzo en je moet ook leren om met geld om te gaan.
heb je geen baantje ofzo?

Krijg je geld om schoenen te kopen?
of vraag anders mag ik geld om schoenen te kopen
en koop dan allemaal goedkope schoenen

Zeg dat de andere niet goed meer lopen, of dat ze snel kapot gaan ofzo. Vorig deed ik dat ook bij mn ma;;ik had net nieuwe schoenen, maar na een paar weken vond ik ze niet meer mooi. Dus zij ik dat ik last van mn voeten had als ik daar op liep ;p
Maargoed de meeste Uggs die zijn toch snel verrot;;dus dat is ook handig.

Nee, ik heb geen baan.

Ik heb ongeveer 30 paar schoenen, maar wissel af tussen 5 paar ofzo :stuck_out_tongue:

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ga werken? Of vraag kleedgeld?

Moet je in de winter verschillende schoenen dan?
Ik geef liever mn geld uit aan 1 goed paar schoenen, in plaats van dat ik een heleboel(goedkope) schoenen heb die toch maar 1 keer aan doe.

Neem een baan dan haha.
Zelf heb ik alleen 2 paar wat ik draag, warme vans en gewoon vans era’s.

Ik heb afgelopen winter ook maar op een paar schoenen gelopen hoor. Oh en soms als het net wat lekkerder weer was deed ik men allstars aan. :slightly_smiling_face:

je hoeft toch niet altijd veel schoenen te hebben? evt. kan je nog even praten met je moeder en vragen of het misschien 2 paar in de winter mag worden

joh 88% van de meiden met uggs heeft ook geen ander geld meer voor andere winterschoenen. en anders vraag je schoenen voor je rapport, goed punt, verjaardag idk.

Ik vind 1 paar schoenen ook weinig, dus ik koop neppe Uggs (die niet na 2 dagen lopen totaal verrot zijn) en dan verder nog gympen etc zodat je kan afwisselen.

ik heb de hele winter mijn all stars gedragen, dus kan toch best?

ik koop altijd wel redelijk veel goedkope schoenen van 10-20 euro :slightly_smiling_face:

ik heb het ook, mijn ouders geven me 1 paar uggs in de winter en nog 2 paar schoenen in de lente / zomer (dichte en open)
maar ik draag ook nog gewoon laarzen van het jaar daarvoor die er nog super goed uitzien, en heb zelf ook gewoon nog schoenen erbij gedaan. ik weet niet of jij kleedgeld krijgt? want daaarvan kan je best iets aan schoenen besteden.

Koop ze anders zelf? Andere meiden krijgen ook niet al hun schoenen van hun ouders hoor. Die kopen veel van hun schoenen ook zelf

Ik heb veel schoenen, maar daar werk ik dus zelf voor. Je mag blij zijn dat je de UGGs hebt gekregen, zijn hartstikke dure dingen! Wil je meer schoenen, dan zou ik zeggen: sparen.