Weinig ruimte in telefoon

Misschien even alles op fabrieksinstellingen zetten? Ben je alleen wel je apps/WhatsApp gesprekken kwijt… Maar volgens mij kun je die geschiedenis ook naar jezelf laten mailen, op mijn telefoon tenminste wel.

Heb wel eens vaker gehoord dat het geheugen van een telefoon steeds kleiner lijkt te worden. Er zal óf iets mis zijn met je telefoon of toch ergens iets opgeslagen worden, wat je niet doorhebt. Ik zou gewoon naar de telefoonwinkel gaan, je hebt m nog maar net. En als je m online gekocht hebt, eerst de helpdesk bellen/ alsnog bij een telefoonwinkel (bv die van je provider) om advies vragen.

Ik heb het ook, dat komt omdat je telefoon alleen maar data blijft opstapelen. 100% verwijderen kan niet echt tenzij je alles reboot. Erg irritant. Eens in de tijd moet ik gewoon alles compleet eraf gooien.
Ik heb trouwens een geheugenkaart van 18 gig, waarvan 7 gig vrij, en krijg het ook =_= Zelfs met een advanced Task Killer en Cache killer.

Probleemtje van android. Je zal je telefoon terug moeten zetten naar fabrieksinstellingen. Van je whatsapp gesprekken word automatisch een backup gemaakt of je kan er zelf 1 maken (ff rondzoeken in je whatsapp instellingen) en al je foto’s/telefoonnummers enzo even op een geheugenkaartje zetten. Is de enige optie om je telefoon weer schoon te krijgen

ik heb dat ook, met samsung galaxy x cover, ik heb alleen maar facebook,twitter,pou en nog een anders spelletje, geen muziek verder niiks. kan toch niet zo zijn dat diie nu al vol is?

Vervelend!
Ik had dat ook bij mijn LG Optimus. Hij gaf zelfs foutmeldingen toen ik een smsje wou versturen (geheugen zit té vol). Toen was ik het zo zat, dat ik de telefoon heb weggedaan :’) maar dat is dus zo bij heel veel androids mobieltjes?.. Irritant dat je het niet op je ds kaart kan doen. Ik heb 2 apps op de ds kaart geplaatst en heb nog wel wat ruimte over, maar ik hou het ook in de gaten…

Dit dus. Word er zelf ook gek van dus ik denk dat ik binnenkort maar eens een nieuw mobiel haal. Ongeveer 2/3x per week mn mobiel moeten resetten is nou niet echt handig.

maar ben je, je groeps gesprekken dan ook kwijt? of alleen de gewone gesprekken?

maar ben je, je groeps gesprekken dan ook kwijt? of alleen de gewone gesprekken?