weinig eetlust?

Hebben jullie ook weleens een paar dagen helemaal geen zin in eten?
Ik heb dit nu zo’n 4/5 dagen en ik vroeg me af of meer mensen van mijn leeftijd dit weleens hebben…

Ook moet ik nogal veel boeren als ik iets gegeten/gedronken heb, niet echt normale boeren maar meer alsof je iets ‘opboert’ zegmaar.

Ja ik weet dat ik beter naar de dokter kan gaan bij lichamelijke problemen maar ik vroeg me gewoon even af of jullie dit ook weleens hebben?

Ja, maar dan ben ik meestal ziek. Of is er niks lekkers in huis.

Heb er ook vaak last van, nu op dit moment en al een paar dagen lang. Als ik dat dan heb krijg ik ook gelijk van die soort van kotsneigingen als ik alleen al eten zie of ruik. En dan krijg ik gewoon geen hap door m’n keel?
En dat terwijl ik een type ben dat vanalles kan & wil snoepen en bijna altijd wel zin heb in iets lekkers. Heb het nu al een paar maanden…

Ik hou dit topic ff in de gaten

Zoekfunctie.

Hmja ik heb dan ook echt zoiets van ‘gadverdamme’ als ik bepaalde etenswaren zie :stuck_out_tongue: maar ik ben sowieso al niet iemand die heel veel eet ofzo, maar dit is wel een beetje overdreven vind ik :’)

Uw zoek opdracht heeft geen resultaten gevonden.

Bovendien wil ik het graag van mensen ‘nu’ horen, dan kan ik ook weer op ze reageren, snap je? En een topic meer of minder is toch ook niet zo’n ramp neem ik aan. Ik heb trouwens het reageren in een topic terwijl je niets nuttigs te melden hebt nooit begrepen.

Hmm nja maar toch vind ik het maar raar x)

ja, dat heb ik ook. gewoon een paar dagen minder zin in eten.
mijn oma was er zaterdag van overtuigd dat ik aan het afvallen
was, wat dus niet waar was. ik had gewoon geen honger.

En ik ging op google zoeken maar dat is vet eng :stuck_out_tongue:

Heb ik ook zovaak! Ik eet normaal gesproken veel lekkers enzo. Maar deze vakantie heb ik gewoon nergens trek in. Vind het opzich niet zo erg, eet ik ook eens minder,haha.

had ik dat maar een keer x]

Een week geleden was dat topic nog gemaakt zo ongeveer. En een topic meer of minder maakt zeker wel uit, want het forum wordt sloom. En dit is niet niet nuttig, want dit topic kan weg omdat er al een topic is.

Ik kom hier niet zo vaak dus dat topic ken ik niet. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar er kwam niets uit. Dan ga ik niet alle topics na zeven om te kijken of er iets instaat wat er op lijkt. En het zou wel raar zijn als van een paar topics het hele forum vertraagd… En wat is het verschil tussen of ik een nieuw topic open, of dat ik in een oud topic ga lopen lullen?

-zucht, hier word ik nu zo moe van he-

Als je trouwens dit bedoelt; http://forum.girlscene.nl…nger/list_messages/140577

Dat vind ik toch wel wat anders.

Die is het ja. Ik snap niet wat er zo ‘anders’ aan is eigenlijk.
En ja, het topic moet niet trager worden en alle kleine beetjes helpen.

Dat verschil is groot ja, want het ene vertraagt het forum en het ander niet.

Haha geweldig xd

heb je liefdesverdriet? haha, ik heb toen een week op een paar boterhammen per dag geleefd, daarna propte ik wel wat naar binnen, maar ook alleen omdat het ‘moest’.
verder kan ik je niet helpen eigenlijk ;p