Weinig/dun haar

Hee meiden,

Ik zit best wel met een probleempje. Of ja, een probleem is het niet, maar ik vind het gewoon enorm vervelend. Mij haren zijn de laatste jaren best dun geworden. Er zit weinig volume meer in. In de puberteit had ik echt mooi vol en haar waar slag in zat. Slag heb ik nu nog steeds, als ik na een douchebeurt mijn hare föhn en er tegelijkertijd in knijp. Maar dus niet echt meer standaard…

Ik baal hier erg van. Heb al verschillende shampoo’s gebruikt en conditioners maar niets lijkt écht te helpen. Het is niet echt een probleem. Ik vind het gewoon jammer, omdat ik jaloers ben op meiden met volle haren.
Zijn er meiden die dit herkennen en hun ervaring kunnen delen met hoe ze dit aanpakken?

Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien komt het doordat je je haren te vaak wast?

Same same :frowning_face:
Heb geen slag, maar had vroeger echt wel veeeeeel dikker en voller haar dan nu.
Maar ik heb ook echt een miljoen nieuwe/baby haartjes, dus denk dat daar mijn volheid in verdwenen is haha.

Bij mij zit het ook letterlijk één dag goed nadat ik het gewassen heb en daarna is er gewoon niks meer mee te beginnen.

Ik was mijn haren twee a drie keer per week, niet te vaak lijkt me. Ik ga ook niet met vet haar naar school. :stuck_out_tongue:

Ik heb hetzelfde, maar ik merk dat mijn haar ietsjes meer volume krijgt door de Yes to Cucumbers shampoo of Biosilk Volume Therapy!
En anders is misschien droogshampoo een oplossing? Daar krijgt je haar ook wat meer textuur van.

^ Wat doet droogshampoo precies?

Ik heb precies hetzelfde probleem… Ik heb 2 jaar geleden een paar keer mijn haar geverfd en daardoor is het best wel beschadigd geraakt en sinds dien is mijn haar heel dun en fijn geworden en niet meer verbeterd. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ook bij mij helpt niet echt iets… Ik gebruik tegenwoordig alleen nog maar shampoo, geen oliën of andere dingen meer, want ik heb gemerkt dat mijn haar hier zwaarder van word en dan nog dunner lijkt.

Ik gebruik wel de get the volume powder van de andrelon pink collection. Hierdoor kan je wel wat volume creeëren.