weightcare of modifast

Heel erg bedankt. Ik kon er niet veel online over vinden dus ik dacht vraag maar iemand die er verstand van heeft.
Het is een geruststelling dat je lichaam ervan kan herstellen.

Ja je lichaam kan wel herstellen van zo’n periode! Ik heb het ook gehad. Maar je bent echt super goed bezig Denna dus het komt goed bij jou. Gewoon zo doorgaan :hugs:.

Ik zou er ook echt niet aan beginnen, wat denk je met al die snelle koolhydraten en suikers? Binnen no-time is je hele suikerspiegel naar de zodemieter, gaat lekker schommelen en een onweerstaanbare trek in alles wat slecht is is geboren, daarna kun je wel blijven vreten en duurt het weken zo niet maanden voor je lichaam z,n suikerspiegel heeft hersteld, plus het feit dat je eerder die 500 gr. Rijker bent dan armer. Afijn de vraag is dus of dit is wat je wilt.

Wat de anderen hierboven zeggen is absoluut waar. Daarnaast zijn modifast en andere bedrijven commercieel, zij willen winst maken, dus wat doen ze, je afhankelijk maken van die troep zodat jij lekker de rest van je leven aan die zooi kan. Geloof me het is echt veel beter om verder te gaan met sporten en gezond eten. Een die 500gr. het is misschien zuur dat je dat je op dit moment niet aan je eigen doel voldoet maar ik denk dat je beter kan kijken waar je vandaan komt.

Hey dames ,

ik weeg nu zn 75 kg en ben ongeveer 167 cm.
ben dus wel te zwaar als ik mijn ideale gewicht opzoek, is dat ongeveer 71kg.
maar ik zelf vind 71kg ook nog echt teveel zou liever 65 kg wegen.
maar heb nog geen echt antwoord gekregen helaas op wat ik van het slechte chemische troep dan nog het beste kan gebruiken. Natuurlijk weet ik dat ik beter gezond kan gaan eten en genoeg sporten.
Helaas hoe erg het ook is, ben ik liever lui dan moe :flushed:
wil natuurlijk wel na het shake als het resultaat te zien is mijn eet style aan te passen maar heb er met dit gewicht niet de motivatie voor( ik weet dat dat raar klinkt zou andersom moeten zijn ).

Helaas ligt het Cambridge dieet buiten mijn budget.
Dus vandaar dat ik de afweging maak tussen weight watchers en modifast.
kan iemand mij hiernog bij helpen :couplekiss_man_woman:

UP

Nee. Gewoon gezond eten en genoeg bewegen. Als jij liever lui dan moe bent heb je het er niet voor over. Nou dan blijf je op je huidige gewicht. Zo zwaar is dat geloof ik niet hoor. Wat eet je nu dan zoal?

Wat me uitkomt dus toch teveel vettigheid . wilde met shake een head- start maken om van mn buikje en dikke benen af te komen ( ook met sporten beginnen) Als ik dan mijn doel gehaald hebt stoppen met shake sporten voortzetten en voeding serieus aan passen…

Up!

Zucht. Als jij liever lui dan moe bent, dan heb je het er dus niet voor over. Begin gewoon vanaf het begin met gezond eten en sporten, dan heb je die shakes ook helemaal niet nodig. Je verpest je lichaam ermee en uiteindelijk komen al die kilo’s er gewoon weer bij.

Daarnaast kan je wel steeds je topic uppen, maar iedereen blijft toch hetzelfde zeggen.

als die shakes zouden helpen zou er niemand meer zijn die overgewicht heeft. Als je liever lui bent dan moe ben je dus ook liever dik dan dun.

Je topic is nog niet weggezakt, ik vind het een beetje onnodig om het na een paar minuten te uppen.

Als ik zo bot mag zijn, je geeft aan dat je liever lui bent en dat je nog geen motivatie hebt om je levenstijl aan te passen.
Heb je dan wel de motivatie en vooral de wilskracht om iedere dag een shake naar binnen te gieten? Denk maar niet dat je een shake naar binnen giet en de hele dag vol zit. Je zal honger hebben en je zal je op een gegeven moment als misselijk drinken aan die dingen want je drinkt iedere dag hetzelfde.

En stel je houd dat vol en je gaat daarna terug naar vast voedsel? Dan ga je ten eerste aankomen omdat je lichaam zolang in de hongerstand heeft gezeten dat het alles wat binnenkomt ook meteen omzet in reserve.
Ten tweede heb je heel veel voedingsmiddelen niet gehad, dus je lichaam kan het niet goed verwerken. Dat zal wel zorgen voor wat buikpijn/krampen enzv.

Het klinkt misschien bot. Maar je kan beter nu met tegenzin gezond gaan eten en sporten en het gaat misschien wat langerzamer dan met shakes.
OF je kan aan de shakes gaan, je lichaam verpesten. Ups en downs hebben met afvallen en aankomen en uiteindelijk een heel stuk moeilijker kunnen afvallen dan wanneer je meteen gewoon gezond bezig bent geweest.

Mag ik vragen hoe oud je bent? Want als ik je berichten lees krijg ik het idee dat je erg jong bent. Vooral omdat iedereen je waarschuwt over de negatieve gevolgen en jij zoiets hebt van “Ja maar ik ga toch voor de shakes”

Je kan beter je geld uitgeven aan een diëtist dan aan zulke shakes.

of geef het aan mij

Zullen we 't delen?

deal!

Sorry voor het uppen.

ik weet wel dat het niet goed is ( is me nu ook nog wel duidelijker geworden). En beter op de tomaatjes en worteltjes kan gaan leven.
maar wilde dan gewoon weten wat van die 2 nog het beste is want bijvoorbeeld bij Atkins slippen je aderen dicht omdat je daar juist veel vet binnen krijgt en van de rest eigenlijk nauwelijks iets.
Ben 18 ook al snap ik niet wat dit ermee te maken heeft.

Maar weet jullie mening nu, en vind het ook niet erg dat jullie dit zeggen…

iedereen moet kunnen zeggen wat hij/zij zelf wil.

Als je onder de 18 bent, in de groei dus, is het slecht om te diëten.

Kun je net zo goed vragen, wat is beter? Aangereden worden door een opel of door een volvo? Het effect is uiteindelijk hetzelfde en je wordt er van beide producten niets beter op, alleen maar slechter.

I know, hele hele stomme vergelijking, maar was het eerste wat in me opkwam…

Leven op tomaat en worteltjes. Als dat jou visie is van gezond eten denk ik dat je je toch eens beter moet inlezen.

Gezond eten is ongeveer dit schema
Ontbijt: [2-3 boterhammen of zelfde aantal in vezels, melkproduct en mogelijk fruit]
Tussendoor: [Fruit,groente,noten,melkproduct]
Lunch: [3-4 boterhammen met gevarieerd beleg]
Avondmaaltijd: [50% groente, 25% aardappel of pasta 25% Vlees]

Aardig wat dus, en vooral met veel ruimte voor variatie. Gezond eten is niet alleen op wat rauwkost knabbelen maar ook smoothies, fruit salades, noten die zorgen voor gezonde vetten en je af en toe wat ongezonds gunnen.
Het is voeding zoals dit

Als je 80% gezond eet en 20% ongezond kan je al afvallen.
Gooi daar zo een 30 minuten dagelijks bewegen bij en je hebt al een goede start.

EN zoals Garapoesje zegt, je bent nog in de groei en ga je jezelf dan al op shakes gooien dan kan het zorgen voor problematieken.