Ik zou graag beginnen met weight watchers omdat ik dus wil afvallen. Zijn er mensen die er ervaring mee hebben?
En is het noodzakelijk om naar de bijeenkomsten te gaan, of kan je het ook gewoon doen met de informatie die je op internet en in boeken vindt?
Ik eet altijd de magnetronmaaltijden van Weight watchers omdat die 't goedkoopst zijn haha, voor de rest weet ik er niks vanaf. up dus voor jou
En zijn die magnetronmaaltijden lekker?
Ik heb er 4,5 jaar gewerkt en heb gezien dat het heel erg goed kan werken.
Voorwaarde is wel dat je regelmatig naar de bijeenkomsten gaat en echt gemotiveerd bent. Die bijeenkomsten zijn belangrijk omdat je daar leert van anderen en motivatie opdoet. Je kunt altijd een keer gratis komen kijken, dus ga eens langs, zou ik zeggen!
Ok dankje !
Mwuh valt tegen. Beetje smakeloos
You’re welcome
Veel succes!
Ik doe ook weight watchers en het werkt bij mij heel goed, het is ook gemakkelijk vol te houden!
Ik ben nog nooit naar een bijeenkomst geweest, met de info die je vindt op internet en boeken heb je echt wel genoeg. Mijn moeder is vroeger nog naar bijeenkomsten geweest en het is eigenlijk best wel duur voor de informatie die je krijgt. Het meeste van de tijd wordt ook besteed aan het wegen van iedereen… En ik heb gehoord dat de coaches mensen zijn die succesvol met ww zijn afgevallen maar voor de rest eigenlijk niet echt een achtergrondkennis hebben.
Heel erg bedankt voor je reactie Morgen ga ik eens naar de bibliotheek kijken voor boeken
Hello, ik had even een vraagje. Doen jullie allemaal WeighWatchers Online (Jullie betalen dus elke week 14,95?)? x