weight watchers

Wie heeft er ervaring met Weight Watchers? Ik wil er misschien aan beginnen…

Waarom wil je eraan beginnen?

Ik heb het gedaan, ik vond het verschrikkelijk.
Steeds afwegen wat je eet, noteren, invullen via dat online systeem, zorgen dat je aan je punten komt maar weer niet eroverheen etc.
Nee niets voor mij, werd helemaal gek van al die getalletjes.

wat kilo’s eraf en gezondere eten. Ik zag een reclame vandaar dat ik het me af vroeg;-)
Ik zit te twijfelen tussen dit of sonja bakker.

Kan je niet beter gewoon gezond gaan eten en lekker bewegen? :slightly_smiling_face: Met Sonja Bakker zit je sowieso fout, WW is geloof ik wel beter. Je zou ook Bodieboost kunnen proberen, daar hoor je tegenwoordig veel goede verhalen over.

Trouwens dit topic hoort onder het onderdeel food&sport, daar is er vast al wel een topic over!

Hoezo is Sonja Bakker sowieso fout?

Dat is een crashdieet, de kilo’s vliegen er hierna zo weer aan. http://www.ze.nl/p/138541/wat_is_er_nou_zo_slecht_aan_het_crashdieet

Bovendien promoot Sonja Bakker producten als Sonja Bakker heel erg heb ik begrepen, hier zit veel suiker in en is dus niet echt gezond. Je kunt beter ‘natuurlijke’ producten (zoals noten, fruit e.d.) dan producten die vol zitten met chemische stoffen e.d. maar die wel weinig kcal bevatten. Je lichaam heeft namelijk niks aan zulk soort producten.

Ik ben vandaag begonnen met Weight Watchers, het is een beetje een investering omdat je nog niet weet wat het je gaat brengen. Ik ben nu ook nog een beetje aan het zoeken en wat het me nou gaat brengen. Ik ben heel benieuwd… Ik ben ook wel benieuwd of er nog mensen zijn die WW hebben gedaan. Ik snap namelijk veel dingen nog niet…

Ik zou gaan voor South Beach als ik jouw was :slightly_smiling_face: Geen “vervangende” producten nodig, je kan alles in de winkel kopen. Werkt enorm snel!

Ik volg al anderhalve maand weightwatchers .
Het concept vind ik fantastisch.
Je moet het zien als het veranderen van levensstijl met betrekking op je voeding en niet als dieet.
De tools die je meekrijgt heeft de bedoeling om je te leren bewust te kiezen wat je eet en waarom je het eet. te bekijken of het je waard is om je punten te verspillen aan de voedingsproduct dat je eet. Hierdoor ging ik al snel gezondere keuzes kiezen. Je valt ook gezond af. De verwachtingspatroon is een halve kilo tot een kilo per week. In anderhalve maand ben ik 4 kilo afgevallen.

Hoi. Zijn er nog mensen die weight watchers doen? Ik doe dat ook. Zin om hier een lotgenotentopic op te bouwen? Elke dag lijstjes plaatsen en praten over hoe het gaat? Als het niet lukt elke dag dan is dat uiteraard prima, maar het leek mij wel leuk om met een paar dames van dezelfde leeftijd en valkuilen (te veel of te weinig eten/te weinig bewegen) erover te praten en elkaar te steunen.