Wegwerp camera van 9/10 jaar geleden.

Oke toen ik een jaar of 7/8 was ben ik met m’n opa en oma meegegaan naar de camping en natuurlijk ging er een wegwerpcamera mee.
Door de jaren heen hebben die camera’s altijd in de kast gestaan zonder er wat mee te doen en waren we ze een beetje vergeten.
Nu ging m’n mams de kast laatst opruimen en vond die camera’s. Mijn opa is in 2007 overleden en er staan ook nog foto’s van hem en van hem en mij samen op dus je kan wel begrijpen dat dat erg belangrijk voor me is.
Nu weet ik dat je een wegwerpcamera zo snel mogelijk moet laten ontwikkelen. Nu vroeg ik me af of het nog zin heeft, en zoja, hoe ik dat het beste kan aanpakken. Mams zei dastraks al dat ik het beste naar een professioneel iemand kan gaan zodat ik het verhaal kan uitleggen en hij/zij er wat voorzichtiger mee kan zijn dan dat ik naar een hema/kruidvat ga waar ze niet weten hoe oud ze zijn en hoe belangrijk de foto’s erop zijn.

What to dooo?

Ik zou het naar een professioneel iemand brengen aangezien het belangrijk voor je is…

^ het lijkt me btw echt leuk om die foto’s terug te zien haha.

Hahaha ja die tweeling van de schippers van de kameleon de film verbleven toen ook op die camping dus daar heb ik ook nog foto’s van :’)
ofja, die staan er hopelijk nog op

hahaha awesome, ik hoop echt voor je die foto’s nog ontwikkeld kunnen worden enzo :slightly_smiling_face:

Ik hoop voor je dat die foto’s ontwikkeld kunnen worden, wel zal ik naar een professioneel iemand gaan in dit geval!

Ik heb een tijdje in een fotozaak gewerkt, en daar moest ik ook redelijk veel foto’s ontwikkelen van wegwerpcamera’s van jaaaaren geleden. Soms kwamen ze er mooi uit en soms… eh, nouja niet. Maar je kan ze het beste wel naar een speciale fotozaak brengen, daar worden de foto’s sowieso nog nabewerkt en daar hebben de mensen vaak ook meer tijd om de foto’s te ontwikkelen dan bij grote filialen als Kruidvat of Hema. Dus dat zou ik gewoon zo snel mogelijk doen!

Laat het weten als ze gelukt zijn.

Ah oke dankjewel! Woensdag moet ik naar de stad dus dan ga ik even langs een fotozaak. Is dat veel duurder dan bij een hema of kruidvat?

En ik zal het laten weten als ik ze heb!

Zou het zeker door iemand laten doen die goed weet wat hij/zij ermee moet doen. zou zonde zijn als de beelden toch nog kapot gaan. Dus inderdaad eventjes kijken voor een professioneel foto bedrijf! Zou mooi zijn als je de foto’s nog kan krijgen! :slightly_smiling_face:

Het heeft denk ik ook wel geholpen dat ze donker in de kast hebben gelegen. Ik hoop voor je dat je ze ontwikkeld kan krijgen!

Ja precies! daar dacht ik ook nog aan idd. Dat is echt een voordeel ook.

Ik denk wel dat het wat duurder is dan bij de Hema enzo, maar ik zou het er persoonlijk wel voor over hebben aangezien er dierbare foto’s op staan! Succes!

Ben benieuwd naar het resultaat!

Wat gaaf!

hihi ik ga morgen naar de fotozaak toe!

En? :slightly_smiling_face:

Ik ben ook wel benieuw eigenlijk!