Weglopen

Ikke, een keer.
ruzie met mn ouders.
voor 2 nachtjes geloof ik. maar mn ouders zijn echt
van die types die gelijk de politie etc. gaan bellen, en
al mn vriendinnen afgaan om te vragen of ik bij hun ben.
En nog een keer heb ik een week bij mn vriendin gelogeert
omdat mn moeder me op de grond had gegooit etc. maar
dat had ik afgesproken met jeugdzorg dus het mocht, omdat
de thuissituatie niet veilig meer was.

2x ofzo??

Dom en aanstellerig…
Me moeder had de politie ingeschakeld en het was onzettend spannend was samen met een vriendin en we moesten steeds verstoppen
uiteindelijk na 2weken toch gevonden onder de bed van een vriend van me…
whahahha

nee, nog nooit en ik ben het ook nooit van plan ik moet er niet aandenken om s’nachts over straat rond te zwerver of op een station te slapen tussen de zwervers jakkie

Pff nee daar moet ik niet aan denken.

Ooh, toen ik 10 was. Op de skeelers met een toenmalig vriendinnetje. We hebben denk een kilometer geskeelerd en toen vonden we het niet leuk meer.

Nee, nog nooit.

ikkk.
ben wel is weg gelopen en het heeft geholpen
ze doen nu foking aardig tegen me.

:S fakeersss

Toen ik 17 was, gigantische ruzie met me ouders vanwege mijn vriend heb toen een week bij hem gezeten en ben daarna terug naar huis gegaan.

Nee nog nooit want ;

1. Ik heb er geen rede voor
  2. Dan zou ik niet meer terug durven :'D
  3. Waar de hack zou ik dan heen moeten gaan?

Toen ik 3 was, ging voor de eerste keer naar een speelpleinwerking. Dat is een plek waar je met kindjes van jouw leeftijd de hele dag speelt enzo tijdens de vakantie. Er ging altijd een groep kinderen met de bus naar huis en ik wou mee, dus ben ik meegegaan. Dan kwamen mijn ouders op het speelplein aan en zeiden ze zo van huh waar is mijn kind. Toen kwam de buschauffeur terug met de bus en zei hij dat er nog een kindje op de bus zat. (Of dat hebben ze mij verteld.)

Nu kan ik er niet aan denken. Mijn ouders zouden me tot eeuwig huisarrest geven ofzo. Wil jij weglopen dan? Lijkt me echt een heel slecht idee. Je komt terecht in een slecht milieu en kan dan verwikkeld raken in drugs en prostitutie. Blijf maar lekker thuis.

nop, nog nooit gedaan, maar ik denk er de laatste tijd wel vaker over na of ik dat zou doen…
ik heb het mijn vader al verteld
maar dan in de zin van “papa, weglopen, zou dat geen avontuur zijn? ik moet het toch wel eens meegemaakt hebben,hé, haha” xp

hmm, ja soortvan. toen had ik ruzie, en ben ik er vandoor gegaan. op m’n fiets naar overal en nergens heengetrapt. Ergens wat te eten gehaald enzo. Maar na een paar uur had ik zadelpijn en was ik het zat. Plus dat ik toen wel was uitgeraasd. Toen ik thuis kwam zeiden m’n ouders alleen maar; “Goh, lekker uitgewaaid?” hahaah, toen was alles wel weer goed :’]
maar denk er nu af en toe ook nog wel eens overna, gewoon omdat ik voor mezelf even weg wil van alles en iedereen. Maar aangezien ik blut ben kom ik niet ver denk ik hahaha,
jij dan? of ben je het van plan ofzeu?

een keertje omdat nouja ik werd gepest op school toen ben ik sochtends inplaats van naar school gegaan, heb ik de bus naar utrecht centraal gepakt, en toen vanuit daar met de trein naar limburg.
daar woonde een soort van penvriendin van mij.
ben er nooit aangekomen bij haar want was zo dom om haar straat naam niet mee te nemen,
rond 4uur in de middag heb ik me moeder gebeld of ze me op wou komen halen, toen kwam de moeder van mijn pen vriendin en zou me op de trein terug zetten, maar teon stond opeens de politie daar omdat een of ander iemand me daar op een bankje had zien zitten en het niet vertrouwde ofzo.
dus heb ik 2uur op politie bureau gezeten en toen kwam me moeder me ophalen

dat was mijn verhaal haha

Toen ik 8 was ofzo, ik was heel boos weggelopen en ergens hoog in een boom gaan zitten. Na 10 minuten ben ik terug gegaan omdat ik had gehoord dat mijn broertje een spekje kreeg en ik wou er ook een -.-

hahahahahah x]

up

Nog nooit!
En het staat ook niet in de planning! Haha

Ik ben toen ik 6 was een keer 10 minuten achter een boom gaan staan en toen vond ik het wel weer best.

Die boom stond nog een 10 meter van mijn huis.

één keertje. heb toen asiel gezocht bij mijn tante, en die ging patat eten. dus ik had nog mazzel ook :grinning:

één keer haha, ik was echt… 7 ofzo, met mn toen beste vriendin wouden we in de pauze van school wel is ergens anders heen. dus gingen we hand in hand op weg naar mn beste vriendin’s huis. En na een halfuur kwamen we daar aan, deed haar vader de deur open, wij helemaal blij enzo, maar hij was heel boos omdat school al had gebelt enzo en bladiebla. Toen zat onze juffrouw huilend op de bank bij haar en wij vonden het heel raar dat juffen konden huilen want dat waren juffen en die huilden niet. en toen gingen we terug naar school toe. ='D