Weglopen

Wie van jullie is al eens weggelopen? Waarom, wanneer, waarheen en hoelang? :thinking:

Ik op vakantie vorig jaar op de camping :stuck_out_tongue: Omdat ik boos was op mn ouders & omdat ze me dingen wilden alten doen die ik niet wilde doen… Heb toen 10 minuten ofzo over de camping gelopen en toen kwamen mn moeder en de vriendin die mee was me zoeken :stuck_out_tongue:

Toen ik 14 was ofzo was ik wel een keer boos, geen idee waarom… en toen ben ik ergens 5 uur lang op een bankje gaan zitten en toen vond ik het behoorlijk saai worden en ging ik weer terug. :stuck_out_tongue:

haha nee nog nooit.
geen idee waar ik naartoe zou moeten lopen, naar een vriendin maar dan zou ik de fiets nemen :stuck_out_tongue:

Ehm niet bewust, ik had niet eens in de gaten dat ze me zochten x’)
Verder toen ik 5 was zei ik eens: Ik ga een nieuwe mama zoeken!
Maar ik kwam niet verder dan de deur dus :wink:
Hoezo, wat is er dan :astonished:?

ikwel.
ik was 14/15 geloof ik.
ik voelde me ombegrepen en ik was indewar

Ja noh op school, ik ben een kleer de klas uitgelopen, en heb de hele dag geweigerd om weer binnen te komen… heb de hele dag op 't plein gezeten tot we naar huis mochten. de volgende dag ben ik wel weer gewoon naar de klas gegaan,

Ik wel, twee jaar geleden, was toen 15;)

Ik was totaal in de war, dr viel niet met mij te praten, drugs & drankverslaafd, ruzie met iedereen, zwaar depressief, verkeerde vrienden.
K ben toen naar de stad gegaan, daar heb ik een nachtje alleen doorgebracht op het station:O Vet engg…zwervers en zo lagen daar ook:O En toen ben ik de volgende ochtend toch maar weer naar huis gegaan…K wist het allemaal niet meer…maar had toen toch door dat ik niet mijn hele leven op t station wou leven…:wink:

Wahaha nee nog nooit!

Ja een keer xD Ik had ruzie met mn moeder, dus liep ik weg naar een vriendin. Maar die moeder van mijn vriendin heeft gezegd dat ik terug moest gaan en me moed ingepraat enzo xD Het duurde ong. een paar uur.

Ik een keer :stuck_out_tongue: ik was 11 denk ik:P we waren bij vrienden van mijn ouders, en ik was zo boos dat ik naar huis ging lopen, het is echt iets van 12 km :stuck_out_tongue: het was 's avonds, ikweet niet meer waarom :stuck_out_tongue: maarja :wink:

jaaa, vroeger n paar keer. een x omdat k iets moest eten wat k niet lustte, en toen ging k met mn broertje naar de buren .
rest weet k al niet meer :stuck_out_tongue: maar nog wel vaker.
en ook een paar keer mn spullen gepakt enzo… :stuck_out_tongue:

Ik een keer in groep zeven ofzo? Ik werd zo boos toen ik geen Sims mocht spelen, dat ik m’n spullen had gepakt, maar ik kwam niet verder dan de deur XD

Toen ik 8 was, 1,5 uur ofzo. Mijn ouders hdaden het niet eens door x’D
Toen ik 14 was, wel meerdere keren, maar nooit langer dan 3 uur…

niet bewust, haha
ik was wel een keertje kwijt, toen was ik 6 en was meegegaan mt een meisje die ik leerde kennen bij t speeltuintje net die dag… haha vet gevaarlijk!

Geprobeerd maar weet nooit waar ik naar toe moet…Was wel echt serieus had super ruzie enzo me ouders die deden gewoon zo lullig tegen me enzo had echt helemaal tas gepakt en 100 euro bij me… jah dat was écht serieus alleen toen merkte me moeder het en heeft me aan me arm het huis in gesleept en me tas verstopt

Ik toen ik 5 was omdat ik een goudvis was(whaha dacht ik toen,), ik liep naar het bos verder kwam ik niet dus toen ging ik weer terug.

nee niet echt eigenlijk, wel een keer de fiets gepakt en een paar uur getrapt weetjewel, weet niet meer waarom, 2 jaar geleden ofzo? :wink:
Hoezo dan? Wil je weglopen? :open_mouth:
x.

Ja, wel vaker. Maar dan gewoon een paar uur en één keer een nacht. Toen heb ik gewoon rondjes gelopen door het dorp en het park. Toen ik 's ochtends om 6 uur aankwam ben ik alsof er niets wat gebeurt m’n bed in gedoken en maakte mijn moeder me om 7 uur wakker om naar school te gaan, daar hebben we het naderhand ook niet meer overgehad =P

Omg:P M emoder en vader zouden dat never nooit doen, een preek of straf

whahahha Omg hOe erg me moeder ou me de bed uitsluren en een preek geven of zoow of straf weet ik veel wat :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: