Weglopen van huis met vriendin:)

----

Wat voor zieke gedachte is dit nou weer? :crazy_face:

hoezo zieke gedachte? het is gewoon backpacken.
als hun dat nou leuk vinden mogen ze dat toch doen?
lijkt mij ook wel een x stoer om te doen, gewoon lekker
heel europa door etc!

Weten je ouders het?

Jullie willen weglopen omdat jullie dat léuk vinden? En jullie denken niet dat jullie ouders dan super ongerust worden ofzo? Ik denk dat het inderdaad gevaarlijk is en gewoon niet slim. Ook met z’n tweeën, jullie zijn nog steeds 2 jonge meisjes en er lopen behoorlijk wat gekken op deze aardbol.

Ik zou het uit je hoofd zetten.

bedoel je dan weglopen in de zin van ik ga het mijn ouders niet vertellen en doe alsof ik vermist ben?

Hoe oud ben je?

En je bent nog pas 14 ook. :hammer:

Dat vraag ik me ook af, ja.

Dat is dus niet echt ‘weglopen’ zoals ik had verwacht.
En als je wél wilt weglopen zonder dat je ouders het weten, dan is dat voor hun dus echt niet ‘super leuk’, en dus een hele achterlijke actie.

Ik zie op je profiel dat je pas 14 bent, en dan is dat dus ECHT niet verstandig. Nee, ook niet als je 15 bent, of 16. Jullie zijn jong, kwetsbaar en ondaks dat je msschien niet alleen bent, betekent dat niet meteen dat je neit kan aangevallen worden door enge kerels o.i.d.
Als je gewoon wilt rondreizen, zou ik al ik jou was dus eerst nog eens lekker een paar jaartjes er naar uitkijken en dan van te voren genoeg dingen regelen. Want wat nu als je tas gejat wordt met portomonnee, ID en mobiel? Dan kan je niets meer. Zorg er dus voor dat je wel een doel hebt waar je naar toe wilt gaan, zorg er voor dat je je daar verstaanbaar kan maken, extra kopieen van je papieren etc.

Maar voor nu? Nog te jong.

denk het niet, lijkt me erg onlogisch right :wink:?
kvind dat je het gewoon moet doen, zou het zelf
ook erg leuk vinden als ik het zou gaan doen.
ik zou alleen fe wachten totdat je iets ouder bent, en wat
meer verantwoordelijkheid heb voor jezelf =]

Volgens mij zitten jullie nogal met de gedachten in een film ofzo. Het gaat echt niet makkelijk hoor, even weglopen om allerlei landen door te gaan. Het klinkt gaaf ja, maar je komt op onwijs veel problemen af. Sowieso, je ouders die halen er wel de politie bij. En in veel landen heb je mannen die onwijs opdringerig zijn en je heus wel een slaapplek willen gunnen om je maar in de val te lokken. Als ik jou was zou ik het maar niet doen en wachten tot je wat ouder bent.

Klinkt superchill, maar ik zou er nog even mee wachten als ik jullie was.
Je kunt denk ik niet met een relaxed gevoel op reis gaan terwijl je in je achterhoofd weet dat je ouders zich ontzéttend zorgen aan het maken zijn.
Misschien is het een beter idee om eerst je diploma te halen, en daarna er een tijd tussen uit te gaan met die vriendin? :slightly_smiling_face:

Inderdaad kom op je bent pas 14 !

Ik weet niet of we het onze ouders vertellen. Waarschijnlijk zou het dan niet mogen. Ik denk dat we bellen als we weg zijn ofzo. Maar ik snap jullie wel. Maar het lijkt ons gewoon supervet!

Ff een vraagje . Waar ga je slapen ?

Ik zou er een paar jaar mee wachten eigenlijk. Als je het je ouders verteld als je wegbent worden ze waarschijnlijk superboos en moeten jullie meteen naar huis en mag je het komende jaar niet meer naar buiten.
Maar als je het niet mag van je ouders kan je het dus beter niet doen.

Ik denk dat je hier echt problemen mee kan krijgen.

We kunnen ook gewoon in NL blijven. Want buitenland is denk ik ook niet zo’n goed idee maar leek ons wel leuk. @ pridge. dat is juist het leuke. Dat moeten we op dat moment zien. In een bed &breakfast. Of we vragen of we klusjes mogen doen op een boerderij en in 't hooi slapen. net zo iets als pipi langkous die met tommie en anika weg loopt. Dat lijkt me nou leuk.