Weglopen, opvanghuizen?

-

Hm, dat zou ik niet zo snel weten, sorry.
Ik weet alleen dat je vanaf je 16e wel begeleid kan wonen als je het bijv. moeilijk hebt thuis (misschien dat je daar in de toekomst iets aan hebt).

-

Kun je niet tijdelijk bij een vriendin terecht?

-

-

Wat wil je er precies mee bereiken? De meeste ouders zullen de politie inschakelen als hun kind vermist is. Bovendien moeten officiële instanties melden aan je ouders dat je bij hen bent, zoals Bureau Jeugdzorg (tenzij je thuissituatie heel ernstig is). Iedereen die je onderdak biedt en dit niet meldt, is strafbaar.

In welke regio woon je? Als je in Drenthe/in de buurt van assen woont weet ik wel wat voor je namelijk.

slecht idee waar je spijt van gaat krijgen…

-

-

Laat haar, als zij weg wilt lopen dan mag ze dat gerust doen.
Er zijn genoeg mensen wiens leven verbetert nadat ze uit een kutsituatie zijn gehaald.

Ik kan je helaas niet helpen met het zoeken van onderdak. Maar wees wel verstandig. Voor je het weet zijn er nieuwe problemen.
Dus niet liften met vreemden enzovoort!

Bel anders de kindertelefoon?

je kan terecht bij een internaat ( denk ik )… anders een pleeg gezin or something? totdat je begeleid kan wonen ( wat geen pretje is)… neem eens contact op met een internaat?.. daar kun je ook terecht als het familieverband niet loopt.

Kindertelefoon, nehhh. Het is ook meer zo dat ik niet alles in een belletje kan vertellen, zeg maar. Het zijn allemaal losse stukjes van verhalen. : )

http://www.jeugdzorgplus.nl/locaties.php

mijn vader werkt bij rentray… ze zijn daar erg leuk met de meisjes/jongens die er zitten, je zult het echt goed hebben bij die locatie’s i promise!

-

Ook genoeg mensen van wie het leven verslechterd, die uiteindelijk weer thuis terecht komen en het respect en vertrouwen van hun familie compleet verloren zijn, of die bij pleeggezin na pleeggezin geplaatst worden…

Veel succes, welke religie als ik vragen mag?

Sterkte trouwens, ik hoop dat alles goedkomt voor jou :slightly_smiling_face: