weg

weg

Hahaha wtf drinken jullie altijd zoveel alcohol?

vraag het aan hem.
Wat wil je van mij?

Volgensmij weet die jongen echt niet wat hij wil.
Hij vindt je wel leuk, maar hij durft geen relatie te hebben? Of wil iig niet serieus zijn. Waarschijnlijk is hij bang dat z’n vrijheid beperkt wordt.

Ik denk dat hij gewoon alleen een ‘leuke tijd’ wilt hebben zonder eraan vast te zitten.
Dus zolang jij afstandelijk doet en het ‘rennen-grijpen’ jaag-spelletje meespeelt is het leuk, maar zodra jij laat zien dat jij m echt leuk vindt dan krabbelt hij terug.

Kortom: Hij is gewoon helemaal niet klaar voor iets serieus denk ik, hij wilt gewoon lol hebben.

Hij wel, ik drink meestal wat mee van zijn blikje :flushed:

Bij de voetbal was hij toch niet dronken? En dat omfietsen?
Verder kan het gewoon een jongen zijn die niet van handjes vasthouden houdt, die heb je gewoon.
Merk je het ook bij jezelf? Dat je wat onzeker overkomt? Probeer anders zelfs initiatieven te nemen, begin eens op whatsapp te praten of vraag of hij wat leuks wil doen.

Jongens zijn vaak wat gevoeliger als ze dronken/aangeschoten zijn. Ik denk best dat hij je leuk vindt maar wel wat kleffer is door de drank.

Als hij niet wil afspreken of daar wat vaag op antwoord denk ik dat the_grinch gelijk heeft… Hij is per slot van rekening nog maar 16.

weg

Maar ik neem aan, toen hij vroeg of je mee ging hangen, dat hij toen niet aangeschoten was. Hij zou dat geen 3x vragen als het hem niet beviel met jou, of dit nou met of zonder drank was.

Oke. ten eerste: hoezo foute vrienden.
Ten tweede: ik zou me kapot schamen en mezelf afvragen waar ik de fout in ben gegaan als jij mijn dochter was.
Je bent serieus een hangjongere, en daar hoef je echt niet trots op te zijn.
Het feit dat jullie rondhangen, okee, al niet om over naar huis te schrijven. Maar het feit dat jullie ook nog vrij grote hoeveelheden alcohol tot jullie nemen, in dusdanige vorm dat een stel zelfs gaat kotsen??
My god! zijn jullie wel helemala lekker??
Wat mij betreft: heel ver weg blijven van deze gasten. En zeker van dei jongen.
Het feit dat hij nu al zoveel drinkt voorspelt niet zoveel goeds.

Kun jij je voorstellen dat jullie iets krijgen, dat is de eerste paar maanden leuk. totdat hij meer en meer gaat drinken en ook aandacht krijgt en geeft aan andere meisjes. Of dat hij drugs gaat gebruiken. of wat als hij agressief word naar andere mensen of misschien zelfs naar jou??

stop ermee voordat je niet meer terug kunt, van zoon jongen kom je echt heel moeilijk af/.

stop ermee. maak je ouders trots.

Ik vatte zelf op uit het verhaal dat dit puur is omdat ze geslaagd zijn, dat dit niet wekelijks is.
Of begreep ik dit verkeerd?

Als dit namelijk ‘normale gang van zaken is’ zou ik er ook mee stoppen ja.

Hahahahah is die jongen ooit nuchter of wat

hij is een transseksueel nee ik bedoel alcoholist

We zijn niet geslaagd, we zitten allebei in de 3e (hij op Havo en ik op Vwo) en het is ook niet wekelijks.
Misschien 1x in de 2-3 weken

@hartjedave
volgens mij moet een ik paar dingen wat verduidelijken

1. SH drinkt niet altijd, dus hij is ook niet altijd dronken. Ik heb hem zelfs nog nooit dronken gezien, alleen licht aangeschoten.

2. Ik ben alles behalve een hangjongere

3. volgens mij komt SH een beetje over als een badboy, maar dat is ie echt niet.

up :flushed: want er is weer wat nieuws gebeurd 0= )

vertel.

of was dat dat laatste in de beginpost? misschien is het makkelijker als je het gewoon als reactie plaatst en niet steeds de beginpost aanpast.

Laat m een hoop drinken en vraag 't dan?! Als 't tegen valt praat er nooit meer over de dag erna is hij 't vergeten… Als 't mee zit zeg je dat hij dat gezegt heeft.