weg

.

Het hetzelfde probleem, dus ik kan je niet helpen.

Misschien wordt het een beetje een sleur voor je? Zo lijkt het iig. Misschien moeten jullie eens iets spontaans doen ofzo. Hem gewoon een x ophalen om even een weekendje naar een andere stad te gaan, af en toe even een taart voor m bakken. Weet ik het. Spontane dingen schijnen goed te helpen!

Weetje wat heeeeeel erg helpt.

Je moet er wel het geld voor hebben, maar ga een keer een weekendje weg!
Gewoon in Nederland, of maakt niet uit, dan ben je even uit je 'vaste’situatie weg en kun je even lekker tot rust komen!
Dat helpt écht, ga bijvoorbeeld een dag lekker naar het strand lekker uitwaaien samen!
Hoop dat het een beetje een goed idee is voor je, mij heeft het wel echt heel erg geholpen!

Ik denk dat je even iets moet zien te vinden wat je leuk vind om te doen, iets nieuws, wat je zelf al zegt. Misschien iets van een sport, bepaalde hobby o.i.d. wat je leuk vind en zou willen doen. Misschien heb je wel iets wat je eigenlijk graag zou willen maar nog nooit aan bent begonnen? Iets voor jezelf

Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar nu heb ik alweer bijna 3 jaar met mn vriend! Dus hier even wat tips :’)

• Ga leuke dingen samen doen! Ik ga vaak treinen in het weekend met zo’n goedkoop dagkaartje, en dan gaat mn vriend gewoon lekker mee shoppen! :slightly_smiling_face: Ook moet je wel eens iets doen wat hij wilt, ik ga ook wel eens mee met mn vriend naar een feest ofzo wat ik echt niks aan vindt, maar het is geven en nemen :wink:
  • Spreek niet elke dag met elkaar af! Ik en m’n vriend zagen elkaar te veel, dat is niet goed!
  • Spreek af met vriendinnen en ga leuke meidendingen doen
  • Zeg het eerlijk tegen je vriend, dat je vindt dat je relatie saai wordt.
  • Dit klinkt heel stom, maar werkt meestal wel! Ga weer leuk samen daten, alsof je elkaar net leert kennen.
  • Doe iets voor jezelf, ga op een sport/hobby zodat je daar ook aan kunt denken en daar ook tijd aan besteed.
  • Besteed ook tijd aan jezelf, geef jezelf wat rust. (Lekker optutten, maskertjes, nageltjes doen etc.)

En als dat allemaal niet meer helpt weet ik het ook niet meer :blush: succes en ik weet zeker dat je er wel overheen komt !

Goeie tips!
Ik heb het ook een beetje gehad, is nu wel weer weg maar soms komt het opeens weer terug. Dan ga ik chagrijnig doen als hij iets ‘fout’ doet in mijn ogen terwijl het maar zoiets kleins is. En inderdaad, als je net even niet genoeg aandacht krijgt naar je zin. Vooral als het zo’n leuke lieve jongen is ben je het al heel goed gewend, en als het dan een keer iets minder is merk je dat meteen. Een dagje weg werkt inderdaad! Ik heb jammer genoeg heel weinig tijd daarvoor, dus al helemaal niet voor een heel weekend, maar als het kan: doen!
Ik zou het niet te direct tegen hem zeggen dat je het te saai vindt worden, dat kan een beetje bot overkomen. Maar je kan wel uitleggen hoe je je voelt en wat je graag anders zou doen, dus meer spontane dingen doen bijvoorbeeld. Komt goed!

.

Indd, als je het gevoel zelf nog niet echt kan verwoorden kan het er verkeerd uitkomen. Je zou eventueel ook gewoon met hem afspreken dat jullie samen een spa dag hebben eens in de twee weken. Dit kan ook gewoon thuis hoor! Zijn nagels een klein beetje vijlen, massage, maskertje etc. etc. Je moet spontane dingen bedenken, hij natuurlijk ook maar gewoon lekker leuk met elkaar doen.

.