Weg

Jijzelf inderdaad.

Jijzelf, en asjeblieft koop wel motorkleding want stel dat je valt! misschien 2de hands via marktplaats?

Draag in ieder geval een helm.

Jij?

Eu… Die opmerking vind ik een beetje raar. Ik voel me ook veilig in een auto, of op de fiets zonder helm. Dat betekent niet dat ik het ook ben. Ik weet wel dat ik beter een helm zou dragen (80% ofzo van de dodelijke ongelukken met de fiets kunnen zo verholpen worden), maar aangezien niemand het doet…

Ik bedoel maar, je veilig voelen en het ook zijn is iets totaal anders. En je zou eens moeten weten hoeveel mensen verongelukken op een motor. Proportioneel veel hoger dan met de auto of de fiets.

je vriend sowieso niet, die heeft er eigenlijk niks mee te maken met die regel van je vader. het zou natuurlijk fijn zijn als ie mee betaalt, maar dat dan gewoon vrijwillig. ik zou zeggen: jezelf maar misschien met een bijdrage van je van ouders omdat zij die regel stellen. ofzo?

Je vriend sowieso niet, ik vind het ook raar dat hij erbij staat…
Verder vind ik dat jij het grootste deel van de kosten moet betalen. Misschien dat je je ouders kan vragen om een beetje bij te betalen.

Jijzelf. Koop motorkleding, op marktplaats is er genoeg 2e hands te vinden wat gewoon nog helemaal goed is! Alleen voor een lagere prijs.

Jij, duh :’)

Jijzelf, want het is jou kleding en jij wil achterop.
Ga echt niet zonder beschermende kleding achterop zitten, als je valt dan val je hard

Jijzelf :confused:
het is toch duidelijk? aangezien jij zelf die keuze maakt.

Jijzelf.

En geloof me, je kunt echt beter zo´n pak aan doen.
als je een ongeluk krijgt met gewone kleding aan… naja dat kun je hopelijk toch zelf invullen. Er blijft in iedergeval niks van je mooie huidje over.

Jij zelf…
niet toevallig binnenkort jarig?

Jijzelf, jij wil daar achterop, je ouders hebben liever dat je niet achterop gaat.

Trust me, als je valt dan weet je echt niet wat je overkomt! En een motor is al helemaal gevaarlijk! Als jij valt ben JIJ degene met een opengereten huid met steentjes drin of een gebroken been etc. Je vriend heeft al passende kleding gekocht begrijp ik? Je kan er ook voor kiezen helemaal niet achterop te gaan.
Tsja je vriend heeft wel het recht om een motor te kopen en daarop te rijden natuurlijk, maar heeft hij geen auto ofzo?

En je paps hoeft niks bij te dragen. Jij kiest toch voor een vriendje met een motor?
Kan je nou wel heel slim gaan lopen doen en erover in discussie gaan en alles met hem, maar jij bent degene die verliefd wordt op een motormuis! tuurlijk kies je dat niet, maar als je pa zegt van: hey sanne (weet kveel hoe je heet) jij wil dat mama en ik geen extra kinderen meer maken omdat je het nu wel goed vindt, en ik wil geen condoom gebruiken tijdens de sex dus ik stel voor dat jij mijn sterilisatie betaalt dan kijk jij hem toch ook als een malle aan?