Weg

.

Jijzelf.

Jijzelf, jij maakt de keuze dat je achterop wil.

vooral jijzelf , jij bepaalt wat je doet en het gaat om je eigen veiligheid
je kan je vriend en ouders niet verantwoordelijk stellen hiervoor, jij weet ook dat het gevaarlijk is dusja.
maar behalve dat snap ik wel dat het fijn zou zijn als je ouders meebetalen , omdat je het zelf niet kan betalen…
x]

t is maar hoe belangrijk je het vindt om echt veilig op die motor te zitten denk ik , als je het heel belangrijk vindt doe je het gewoon niet tot je beschermde kleding hebt , tja

.

nja het is wel je eigen verantwoordelijkheid , maar als ik in die situatie zou zitten zou ik toch met mn ouders blijven praten in de hoop dat ze meebetalen, en vooral heel duidelijk maken dat ik heel goed weet dat dat niet hun verantwoordelijkheid is maar dat ik er gewoon het geld niet voor heb, en altijd maar reizen óók superduur is.

Misschien kan je opzoek naar 2e hands motorkleding, is in iedergeval al een stuk goedkoper.

??
Het lijkt me toch logisch dat jij verantwoordelijk bent voor JOUW kleding als jij bij hem achter op wilt… ?

ik ga ook af en toe achterop en ik heb ook geen speciaal pak dus eigenlijk heb ik niks te zegge …maar ik raad je toch echt aan om zo’n pak te nemen. miss voel jeje veilig met normale kleding, maar als jullie vallen dan slijt dat zo weg.

Ik ga maar af en toen dus om daarvoor een speciaal te gaan kopen vind ik zonde(al kan er dan alsnog iets gebeuren), maar aangezien jij regelmatig gaat zou ik het wel doen. miss kan je tweede hands iets vinden , en vrage of je ouders gedeelte willen betalen

Ik zou zeggen jijzelf plus misschien een bijdrage van je ouders.

Jij bent verantwoordelijk, dus je zou er zelf ook voor kunnen kiezen om zonder motor kleding achterop te gaan.
Al is dit zeker niet verstandig. :’’)
Ik zou ook wat aan je ouders vragen, 50/50?

Ik denk dat jijzelf het meest verantwoordelijk bent. Maar je zou inderdaad aan je ouders kunnen vragen of ze ook iets meebetalen aan de kleding.

jij&je pa
:]

Jijzelf. Jij kiest toch nog altijd dat je vrijwillig achterop gaat zitten? Je vriend dwingt je toch niet of zo?
En ik vind het logisch dat je ouders dat willen.
(En ik weet waarover ik spreek, mijn vader heeft ook een motor)

Je kan idd vragen of je ouders wat willen meebetalen. Kijk op ebay e.d., daar kan je het vast goedkoper vinden dan in een speciaalzaak.

Jijzelf, en als je het niet kunt betalen kun je vragen of je vader misschien mee wil betalen

Jijzelf natuurlijk, maar het zou lief zijn als je vader een kleine bijdrage zou geven.

Misschien kunnen jij en je vriend de kosten delen…

Jij. Misschien kun je wat aan je vader vragen, maar je kan niet boos op hem worden als hij niks wilt bijleggen…