weg

.

Als het er dan af is zou ik je haar daarna beter gaan verzorgen. Ik weet niet of je het elke dag bijvoorbeeld stijlt? Gebruik van die repair shampoo’s en zo’n spray bijvoorbeeld. Dit voorkomt dat het dadelijk weer helemaal dood is.

Gewoon laten knippen, het is even balen maar later heb je weer gezond haar!

Dit, en daarna goede producten gebruiken (lees: haarmasker, goede shampoo & conditioner) en regelmatig dode puntjes laten knippen

gewoon laten knippen , ik had eerst net over mn schouders heen, en toen hing het alleen maar, toen wou ik laagjes en moest er een stuk af anders zag het er niet uit, nu heb ik dus laagjes en is mn haar helemaal gaan krullen, ziet er echt veel leuker uit dan toen het nog lang was, ik raad het aan :wink:

Nou, bedankt voor de mededeling (:

Gezond haar vind ik persoonlijk mooier dan heel lang haar met zo’n droog stuk. Het is inderdaad erg om het dan te laten knippen (ik wil ook nooit), maar op de lange termijn is het wel beter voor je haar, en ziet her er ook mooier uit :slightly_smiling_face:

Wat heb jij trouwens een mooie signature xD

Dat dus…
Hoewel ik nooit 10 cm. van mijn haar zou laten af zou knippen :x

Maarja, als het écht nodig is? Dan moet het maar!

foto? dan snap ik het beter

als je je haar niet knipt, wordt het alleen maar lelijker! dus even erover heen zetten en laten knippen. dan heb je er meer plezier van, en het groeit vanzelf wel weer aan!

lang haar gaat eerder dood, omdat het zo lang is. En die 10 cm dat zie je bijna niet eens als je echt lang haar hebt.
Dus gewoon laten knippen, en dan goed verzorgen!

? Waarom. Dit is toch niet zo moeilijk te begrijpen :’) Ze deelt alleen mee dat ze lang haar is wat dood is en dat er 10 CM afgaat…

Lol dit klinkt als mij. Het was tot 4 cm boven mn kont, en echt super dood maar ik vond het altijd zo erg om af te knippen. Vorige week donderdag heb ik het gedaan en het is nu tot iets onder mijn borsten! Vond het zooo kort maar nu ben ik echt blij want mijn haar is echt gewoon veel gezonder nu.

Wat is 10 cm in een mensenleven?

dat dacht ik ook,

believe me, ik heb lang, echt lang haar, maar ik was ook al zeker in geen 2 jaar meer naar de kapper geweest, hartstikke dood dus…

Ik durfde haast niet meer naar de kapper maar ben gister geweest,

er is maar 4 centimeter afgegaan, ik heb onderaan nog wel een klein beetje gespleten punten maar dit valt echt neit op, ik vind het zo veel mooier en het viel niemand op dat het korter was.

Gewoon naar de kapper gaan en zeggen dat je er zo min mogelijk af wilt, maar wel zo dat het er weer verzorgd uitziet,

het groeit wel weer aan;)

Wauw. Een heel nieuw topic aangemaakt voor een belachelijke mededeling. Sorry, maar wat moeten wij hiermee?

Moet je er perse 10 cm afhalen? Misschien kan je er minder afhalen?
Of is er echt zo’n groot stuk dood?

Ik heb hetzelfde gehad. Maar een oplossing: het dode haar afknippen. Anders wordt het dode haar steeds langer en je haar gaat er na een tijdje echt dof uitzien.
En ik kreeg trouwens ook veel complimenten met mijn kortere haar.

Het staat waarschijnlijk een stuk leuker als die 10 cm eraf is, omdat er weer een beetje leven in komt. En ja, dat groeit ook vanzelf wel weer aan.

picture, ben benieuwd naar je haar :grinning: