weg

Want ogod, stel je voor dat je niet laveloos in je tentje gedropt wordt. Waarom verbaasd het me niks dat het hier over hockeyloverz gaat :’)

Even serieus, hoe oud ben je?

Omg wat stoer zeg!!1

https://www.jellinek.nl/informatie-over-alcohol-drugs/alcohol/alcohol-basisinfo/risicos-alcohol/ Misschien helpt het om dit een keer te lezen

Nou als wodka oid het niet doet, gaat niets het doen, ben ik bang :")

Haha triest dit. Sorry dat ik het zeg.

Je bent 15/16 doe normaal.

Neem zo’n infuusstandaard ding mee van het ziekenhuis. Steek de infuuszak VOL met je favoriete drankje mee en sluit het aan aan je bloedvaten, succes gegarandeerd en als je stomdronken bent, heb je iets om je je aan vast te houden.

Maarja, dat gaat niet gebeuren sinds je niet eens van wodka dronken wordt. Wat heb je anders aan alcohol! Niets toch!!

Ow, weet je wat?? Neem anders 3 andere infuuszakken mee met je drankje.
Als je zo doorgaat, beland je toch automatisch in het ziekenhuis dus het is al goed dat je al apparatuur aan je hebt aangesloten. Win win situatie, meid! Die ziekenbroeders zullen erg tevreden zijn dat je al half hun werk hebt gedaan met zo’n infuus al in te steken. Ze moeten die alleen vervangen met het normale spul…
of ja… Common sense in een zakje. maar zo’n zakjes zijn helaas moeilijk te verkrijgen.

ik vraag me werkelijk af wat hockeyloverz is.
Ik voel me oud.

Waarom wil je zo graag dronken worden? Kijk alsjeblieft uit dat je niet te veel gaat drinken want dat kan niet grappig aflopen.

Hahaha ik ben oud, maar zelfs deze term heeft mij bereikt. Het schijnt het dronken/sletten/gangbang-feestje te zijn, onder het mom van sport. Meisjes van 14 die dronken geneukt willen worden in een tent moeten daarheen. Tenminste, zo is het bij de meesten wel bekend. (lang leve mijn leerlingen die me op de hoogte houden)

Hahahahahha goede omschrijving. Spot on.

What. the. actual. fuck.

(ts is 14/15 btw als je naar haar oude berichten kijkt)

Wow mijn kind zou daar echt niet naartoe mogen gaan :’’)

Gezien haar leeftijd en haar topic is dat dus helemaal binnen de doelgroep :’)

heeyy heeft een van jullie ooit iets bij fashionova bestelt? zo ja weten jullie misschien hoelang het ongeveer duurt voordat je het binnen krijgt??

Volgens mij weten de meeste ouders dit niet. Er bestaat ook korfballoverz, maar daar ga je daadwerkelijk korfballen en is er één avond een feest. Drank mag niet op het terrein. Hockeyloverz is een ‘beetje’ ontspoord.

wtf is me dat voor een zieke bedoeling, en daar komen kinderen op af ook nog? (Ja ik zie 13/14 jarige nog als kinderen)