-weg-

-weg-

Niks om je zorgen over te maken. Als het pijn doet en je gaat gewoon door kan het zijn dat je wat beschadigd. Even rustig aan doen en dan is het zo weer weg. De volgende keer naar je lichaam luisteren. :wink:

Ik had na mijn ontmaagding ook nog enkele dagen pijn daar beneden. Het is logisch dat dat nu gevoelig en wat ‘beschadigd’ is als dit je eerste keer was. Je lichaam is het niet gewoon om daar een piemel in te hebben. (en als je zo gespannen bent, doet het meer pijn)

Labrevot: nee, het is NIET oke om daar beschadigd te zijn. Pijn is een teken van je lichaam dat het nog niet gaat. De volgende keer dus stoppen bij pijn. Gewoon langzaamaan opbouwen. Zorg dat je goed opgewonden bent (vochtig, gezwollen schaamlippen etc) en als je niet aan die voorwaarden voldoet, gaat het sowieso pijn doen, dus dat is heel belangrijk!

Gewoon rustig aan doen. Wellicht gaat het de volgende keer beter als je wat minder gespannen bent.

Ik had het eerder over pijn achteraf. Dat lijkt me niet abnormaal? Maar ik ben geen kenner, baseerde me vooral op mijn eigen ervaring. Wilde zeker geen verkeerde info geven. En beschadigd was wat sterk uitgedrukt (vandaar de aanhalingstekens) maar als er daar wrijving is die je lichaam niet gewoon is, is het toch logisch dat je daar daarna wat gevoelig bent? Nu, in de TS haar geval is dit misschien minder van toepassing omdat die jongen slechts enkele keren heen en weer bewoog, zoals ze zelf aangaf.

-weg-

Niks om je zorgen over te maken! Mijn eerste keer deed ook erg pijn ( hij was vooral erg groot geschapen. en ik ben maar een klein meisje…). Heeft ook gebloed en deed nog wel een dag of twee een beetje pijn. Maar het gaat over! Ik zie geen reden om het te laten checken, tenzij je je heel veel zorgen maakt natuurlijk.

Het kan vervelend zijn ja, maar pijn hoort niet. Het is zonde dat iedereen ons dat vertelt, omdat we daardoor zelf allemaal denken dat het normaal is. Even vervelend is normaal. Wat iemand al zei, het is voor het eerst dat er zoiets groots in gaat (tenzij je al eens vibrators gebruikt hebt). Maar echt pijn hoort niet en betekent dat je lichaam er op dat moment nog niet klaar voor is. En soms kan net wat meer voorspel of een beetje glijmiddel al voldoende zijn.

-weg-

Ik had ook een paar dagen een beetje pijn daaronder en heb zelfs nog een paar dagen gebloed.
Volgens mij is dit wel gewoon normaal. In ieder geval niet iets om je zorgen over te maken.

Ik ben het niet eens met dat ‘pijn niet hoort’. Het is vervelend, maar wel normaal na de eerste keer seks. Net als buikpijn tijdens ongesteldheid, vervelend, maar heel gewoon.

Had hetzelfde dus ik denk dat het normaal is.

Laat ook maar.

Vraag het maar eens aan een seksuoloog :slightly_smiling_face:

Uhm, weet je zeker dat je er vaseline op wilt smeren? Ik ga nu een bron zoeken maar volgens mij is dat niet geschikt voor je vagina. Geen wonder dat het dan pijn gaat doen. Ik weet niet welke vaseline je gebruikt, maar op oliebasis is sowieso slecht. Stop daar mee en was het gewoon met water.

Ik zou ook een paar dagen/weken even geen seks hebben, je hebt te ruw gedaan en nu moet het helen.

Je kunt beter Calendula of Lanette smeren inderaad. Vaseline is niet zo goed voor je.

(Ik weet toevallig veel over seks/vagina’s etc dankzij mijn werk, voordat mensen dingen gaan denken haha)

-weg-

Heee meid,
het is echt niks om je zorgen over te maken.
Ik heb het nu ook nog wel eens, meestal de dag erna. Kan gewoon komen door de beweging die er langs is gekomen en dat het daardoor wat geirriteerd is geraakt.

x

hey
ik ben nog maar net op deze site en ik snap niet zo goed hoe deze werkt maar ik heb gewoon een vraag.
Ik heb gisteren mijn eerste keer seks gehad met condoom en het bloedde wel en het deed ook pijn. nu doet het nog altijd pijn als ik aan mijn vagina kom en het bloeit ook nog zachtjes. wel, deze morgend stond ik op en ik had pijn in mijn linkerheup en het klinkt misschien belachelijk maar ik ben gewoon bang dat de condoom gescheurd is. het zou misschien ook gewoon kunnen omdat ik slecht heb gelegen maar dan nog wil ik gerust zijn en ik durf het ook niet aan mijn ouders te zeggen omdat ik me dan beschaamd voel…
help me, aub?.. :bored:

anonimia!,
de eerste keer doet over het algemeen pijn, had ik ook, en ik had ook pijn 2 dagen derna en toen ging de pijn weg, en je heup kan gwn de combinatie zijn van kut liggen en die pijn nog daarvan, no worries