weg

------ delete

Ik denk dat hij zoiets had van : Ze houd nog van een andere jongen.
En de meeste denken dan vaak boeiend, genoeg andere. ( Ofja veel denken er zo )
Of hij dacht gewoon dat je nu onbereikbaar was en dus ook maar verder ging.

Ik denk dat je het nu gewoon moet afkijken en moet gaan denken over hoe jij hierover denkt, niet dat het dalijk iets word en jij de hele tijd over dat meisje gaat praten want daar is een jongen ook vaak snel klaar mee.

Ik ben denk ik niet van plan om hem weer te appen… al hoewel ik dat het liefste doe.
Alleen ik snap gewoon niet waarom jongens zo makkelijk door kunnen gaan. Like it’s nothing… :dry:

:sex: Hij gebruikte je misschien voor seks

We hadden geen seks… En dat hij me gebruikte lijkt me onmogelijk; Hij heeft me aan zijn moeder voorgesteld en kwam er enorm vaak. Maar misschien ben ik wel te naïef inderdaad…

Misschien seks als afleiding? Dat hij bij jou zo’n behoefte eraan had maar het zo onbereikbaar was, dat hij zichzelf niet kon inhouden en het maar met iemand anders heeft gedaan? Ik denk dat hij jou sowieso een super leuke meid vond en trouw aan jou zou blijven, maar toen jij aangaf dat je niet meer wilde heeft hij het ook opgegeven en zijn ‘mannelijke behoeften’ gaan uiten.

Het wass toch uit tussen jullie op dat moment.dus ik snap het probleem niet. Hij had al sowieso andere gedachten over seks, waarschijnlijk betekende de seks met dat andere meisje een stuk minder dan jij nu denkt.

Ik vind het, om eerlijk te zijn, helemaal niet gek dat hij behoefte had aan seks met jou en dat hij het elders is gaan zoeken omdat hij het bij jou niet kreeg… Iedereen heeft nou eenmaal zijn eigen behoeftes, helemaal als je al ontmaagd bent. Dan is de stap zowiezo al kleiner naar seks toe. En ik vind het heel goed van je dat je wil wachten met seks, maar ik vind ook niet dat je van hem kan verwachten dat hij dat dan maar doet. Dat zou juist heel hypocriet zijn, want hij heeft er dus wel behoefte aan en die vervul jij toch ook niet? En datzelfde geld dus ook andersom, als je snapt wat ik bedoel. Jullie vervullen elkaara behoefte niet en dat gaat ook eenmaal niet als je allebei heel anders tegen dingen aankijkt. Dus in dat geval zou ik iemand zoeken die er hetzelfde over denkt als jij.

en dan kan je zeggen “ja als hij je echt leuk vind dan accepteerd hij jouw keuze” maar dat is gewoon een fabeltje… je kan nog iemand zo leuk vinden en dat gaat misschien een tijdje goed, maar uiteindelijk zal er toch frustratie ontstaan omdat er onvervulde behoeftes zijn.

Maar jullie hadden toch ook helemaal geen relatie? Jij zegt dat het vooral door jou kwam dat het contact stopte, nou als ik die jongen was zou ik precies hetzelfde hebben gedaan? Jij toonde toch geen interesse?

Het was voorbij, jij liet hem denken dat het over was en hij probeerde over je heen te komen. Ik vind niet dat je om deze reden boos op hem kan zijn. Jongens kijken meestal nou eenmaal minder gevoelig en emotioneel tegen seks aan dan meiden.
Snap dat het rot is, maar ik snap hem ook, jij ging voor een andere jongen en nu kom je opeens terug, je kan niet verwachten dat hij stil bleef staan waar hij was wachtend tot (en of) jij terug zou komen.

Dit ook ja. Kan best zijn (waarschijnlijk wel zelfs) dat hij je leuk vond maar jij was nog verliefd op een ander en als jij nou serieuzer was geweest, had hij misschien wel op je willen wachten. Maar het is uitgegaan (eigenlijk zonder dat jullie echt iets hebben gehad) en hij was dus vrij om te doen wat hij wilde. Dat kan je nu niet tegen hem gaan gebruiken vind ik.