weg

xxx

hmm, lastig inderdaad! Mijn beste vriendin heeft al bijna een jaar een relatie met mijn broer. Het is in het begin allemaal achter mijn rug om gebeurt, wat ik echt niet leuk vond… Dus ik denk dat je het het beste aan je broer kan vertellen, anders word het alleen maar lastiger. Geloof me, ik spreek uit ervaring haha.

ik zou inderdaad aan je broer vertellen, gewoon omdat hij je broer is. want ik denk dat hij anders of boos op 1 word of allebei en dat wil je echt niet.

en met die vriend van je broer vragen waarom die het stil wil houden, en zou gewoon vragen om af te spreken samen :grinning: zo leer je elkaar echt kennen :upside_down_face:

Hey! Mede franco fan! :slightly_smiling_face:
Mijn broer heeft al zo een vermoeden, en ik ga het hem ook binnenkort vertellen denk ik. Maar dan blijf ik nog met de vraag: wat nu?

Tja, ik snap het vanuit hem wel eigenlijk. Als vrienden van elkaar ineens iets beginnen met hun kleine zusje. Daarom zou ik denken dat jij het je broer moet vertellen. Dan is het minder vreemd lijkt me.

haha! Ik zou gewoon vragen, heel luchtig, we kunnen ook wel eens een keer wat met zn 2en doen? Ik heb ook een tijdje met een studiegenoot van mijn broer gedated. Ik heb toen gewoon gezegd dat ik met hem praatte tegen mijn broer en toen wist hij wel genoeg :stuck_out_tongue:

ik snap je en ik ben het eens met de comments hierboven.
Het is alleen wel een beetje jammer van hem dat hij het niet tegen je broer wil vertellen. Hij heeft er immers zelf mee ingestemd om met jou te zoenen en te appen. Dan had hij niet tegen mij gaan moeten vertellen dat er een “Bro code” is. Dat wist hij van te voren ook toch? en nou ben jij ook nog eens degene die het tegen je broer moet gaan vertellen. En of het nou serieus is tussen jullie of niet… als hij JOU serieus leuk vind had hij het wel al verteld, want nu wordt jullie de kans ontnomen om samen te zijn. ik weet het niet… hij is tenslotte 23 en al een stuk verder ontwikkeld op liefdesgebied dan jij.

Sorry voor het doemdenken, ik vind ook dat we naar de andere kant moeten kijken hiervan.
ik gun het je van harte hoor meid! begrijp me aub niet verkeerd…

ik zou aan je broer vragen wat hij ervan zou vinden als jullie iets zouden krijgen, hij hoeft dan niet meteen te weten dat jullie al gezoend hebben, maar dan heb je iig een peiling en kun je daarna verder kijken wat je er mee aan moet

Ik snap je punt. Maar ik snap zijn kant ook, dat hij niet wil dat mijn broer het idee krijgt dat hij hem “gebruikt” om bij mij te komen. Het is lastig…

Ik vind het heel raar dat hij het niet wil vertellen. Zo raar is dat toch niet. Als mijn vriendin wat met mijn broertje zou krijgen, vind ik dat alleen maar leuk. Ik vind dat hij zich er maar overheen moet zetten. Als hij je echt leuk vindt doet hij dat.

Ik snap dat hij het nog stil wil houden, ik ben immers mijn broers “kleine” zusje van 6 jaar jonger en hij heeft al gauw het idee dat hij mij moet beschermen.

Ik wil zo graag maar ik durf maar niet voor te stellen om iets “alleen” samen te doen! Ik denk de hele tijd dat hij mij niet eens als een serieuze potentiële vriendin ziet, omdat ik maar het kleine zusje ben. En dat ik dadelijk vet voor paal sta als ik dat hem vraag… meh…

wie niet waagt… probeer het gewoon! in het ergste geval zegt hij nee, en je doet het toch via what’s app dus dan is het helemaal niet zo ongemakkelijk. als hij nee zegt ontloop je hem gewoon voortaan :slightly_smiling_face:
haha maar ik denk niet dat hij je afwijst hoor! als je al 2 keer hebt gezoend en jullie hele dagen appen zou hij op zn minst wel een beetje interesse in je hebben toch!

Ga ervoor zou ik zeggen. Risico’s nemen hoort bij het leven, nee heb je, ja kun je krijgen. En als hij niet wil kunnen jullie altijd nog gewoon vrienden blijven.
Maar denk eerlijk gezegd niet dat hij nee zal zeggen hoor. Jullie hebben al gezoend en er speelt duidelijk iets tussen jullie. Succes!

een goede vriendin van mij is ook de vriendin van mijn broer, en gelukkig wist ik het gewoon
zou het echt niet leuk vinden als ze dat niet zouden zeggen

Bro code: achter de rug van een goede vriend om met zijn kleinere zusje flikflooien! Je bent er nu blijkbaar zelf ook al achter dat het gewoon een eikel is die je probeert te gebruiken. Niet mee verder gaan en aan je broer vertellen, voor hij opeens weer in je huis zit en je probeert wijs te maken dat je dan wel opeens goed genoeg bent.

Daar ben ik dus bang voor, dat wanneer hij weer bij ons is en iets probeert ik gewoon geen nee kan zeggen omdat ik hem zo leuk vindt…

Ik kan je bijna verzekeren dat dat gaat gebeuren, hij klinkt namelijk niet als een jongen die je zomaar met rust gaat laten. Al helemaal niet als hij in je huis slaapt en weet dat je hem nog leuk vindt.