weg..

Ik had een prombleem, ik kom er hopelijk wel uit met de hulp va mn ouders en de wijkagent.
Bedankt voor de tips.
doeeg x

naar je mentor (als ze bij je op school zit) en ouders gaan! en ik zou zelfs naar de politie gaan maar dan wel met je ouders, is wat minder eng.

Ze is ouder dan mij en ik wete niks van haar echt helemaal niks dus dat gaat niet en ze zit op een andere school , mn moeder heeft de wijkagent gebeld en ze gaat ermee praten over 2 dagen. Wel bedanktx

Je moet wel voor je zelf opkomen, en niet je laten ondersneeuwen door die snollen, machtspelletjes gejank.
Je mondje dicht houden bereik je niks mee, je kan beter het iedereen gewoon vertellen zodat ze je in de gaten kunnen houden. En die snol moet even terug gezet worden op haar eigen plekje. Ik kan me gewoon al helemaal indenken hoe zo iemand eruit ziet :grinning_face_with_smiling_eyes:

En als ze je ging ondervragen, beantwoord je ook alles?
En wat is er gebeurd dat het zover is gekomen?

Ik ga m’n mond ook zeker niet houden. Zij is ouder en weet dat ik bang ben en dat vind zij heel erg leuk. Ze is erg aggresief geloof ik en ieder die ze pakken kan pakt ze dan ook. Ik hoop ook zeker dat ze effe terug op dr plekkie word gezet. Ik ben nog heel jong en zei ouder. Meestal ben ik niet bang voor mensen… Haha ja rara hoe ziet dat kind eruit :stuck_out_tongue:

hoe oud is ze? en hoe oud ben jij?

Ik 11 zei 14 geloof ik :blush:

Groot gelijk dat je moeder de wijkagent heeft gebeld! Ook goed van je dat je het aan je moeder durft te vertellen. Ik kan echt niet in woorden uitdrukken hoe vreselijk ik zoiets vind… als ik iets belangrijk vind is het veiligheid en eerlijkheid.
Maargoed, ik wil even benadrukken dat je meisjes van 14 over het algemeen niet zo serieus hoeft te nemen. Ik snap dat het eng is dat zij ouder is dan jij, maar over het algemeen zijn 14 jarige meisjes die zich zo gedragen zelf onzeker. Zij gaan stoer doen tegenover jongere meisjes om zich zo “groot” te voelen. Vooral omdat ze weet dat jij jonger bent durft ze dit ook. Kent ze je vrienden? Kent ze je omgeving? Zolang dat niet is, kun je gewoon de politie er bij halen zonder dat de hele school het weet. Zonder dat je klasgenoten je gaan ondervragen of eventueel uitlachen omdat je bang bent.

Als het zo door gaat, serieus de wijkagent weer bellen. Als zij zegt dat ze je wat aan doet, mag je 112 bellen. Daar is het ook voor bedoeld. Als je bang bent dat ze écht wat doen, als-je-blieft bel dan ook de politie. daar zijn ze voor.

Waar stonden jullie toen dat meisje je bedreigde vandaag? waren jullie thuis? of buiten? of op school?

Oh… succes ermee.

Hey, ik reageer nog wel even op je.
Mijn moeder gaat met de wijkagent praten en vragen of ik 112 kan bellen als het weer zover is… We stonden in een steegje waar het dus niet zo handig was, voor haar wel makelijk. Ze weet geloof ik niet echt veel over me en ze kent mn vrienden voor een groot deel ook niet. Ze word denk ik ook niet erg goed opgevoed ofzo, ze wil inderdaad zich groot en stoer voelen door meisjes van een jongere leeftijd te pakken. Heel erg bedankt! xx

Ik kan nu niet meer lezen wat er aan de hand was, maar aan de reacties kan ik zien dat het iets ergs was…
Succes in ieder geval!

Heel erg bedankt!

Beginpost weg, slotje.