Weg

Weg

Als je gaat plassen onder de douche (met de straal erop) en het komt tegen je wondje dan voel je het niet door het water. En verder denk ik dat het wat gevoeliger is bij jou, dat heb ik ook soms.

Dokter bellen.

Weg

Gewoon een afspraak maken bij je dokter en een uitstrijkje laten nemen.

Ik heb/had precies hetzelfde!
ik heb het nu al zo’n 3 maanden… Het begon bij mij idd ook bij een schimmelinfectie. Ik kreeg er ook een tablet voor en het ging ook over. Daarna had ik steeds pijn bij de sex, alsof er steeds een wondje openging. Ik dacht dat ‘het daarbeneden nog moest ‘helen’ ofzo, dus mn vriend en ik besloten om een tijdje geen sex te hebben. 3 weken later probeerden we het weer, en weer deed het pijn. Ik besloot om naar de dokter toe te gaan. Ik heb mn klachten uitgelegd en de dokter zei tegen mij dat het waarschijnlijk nog een wondje is die (nog steeds) moet helen… Ze vond het niet eens de moeite waard om te kijken, omdat ze er van was overtuigd dat het niks is. Volgens haar moest ik meer aan voorspel doen en glijmiddel gaan gebruiken (wat echt niet nodig is :’) ). Maar nu heb ik het dus nog steeds. Het is al anderhalve maand geleden dat ik naar de dokter ben geweest. Ik maak me er best wel zorgen over eigenlijk, en weet niet of ik nog een keer moet bellen.

Ben jij al naar de dokter geweest? Zo ja, wat is er tegen jou gezegd?

Kan het niet zo zijn dat jij iets hebt overgegeven aan je vriend en dat je het daardoor steeds zelf terug krijgt? (Of praat ik nu shit?)

Ik heb het ook eens gehad, de seks deed pijn, en het plassen daarna was om te janken. Daarna bleef het zeker nog wel een halfuur door branden…

Dat kwam omdat ik een wondje had in m’n vagina. Blijkbaar was ik niet nat genoeg, en zo is het wondje ontstaan tijdens de seks.

Ik deel je hiermee mijn ervaring, misschien heb je er wat aan.

Dit dacht ik dus ook ja:)