Weg vriendinnen

Haai,
Ik ga de 22e op vakantie maar al mijn vriendinnen zijn allemaal al weg, en die blijven nog iets van twee weken weg, dus ze komen terug wanneer ik op vakantie ben, nu heb ik dus dat ik me verveel, ik doe altijd veel met m’n vriendinnen en ben bijna nooit thuis, dus ik vind het nu een beetje saai en ik wee oook nie watik nu moet doen?

xx

Kijkje nemen bij het ‘crea bea’ gedeelte, Ga iets leuks knutselen.

Of sporten.

Of extra tijd aan je hobby besteden?

Zoek een leuk boek uit en ga lezen.

je kunt genoeg doen hoor!

Dankje

Ga met familie leden wat doen.
Ga iets doen wat je al lang hebt uitgesteld (bijvoorbeeld een sport, opruimen, je kamer anders decoreren, etc.).
Maak iets moois voor je vriendinnen voor als ze terug komen.
Schrijf brieven/emails naar ze met dingen die je meegemaakt heb in de weken dat ze weg zijn (ook al kunnen ze die misschien niet ontvangen, je bent wel bezig met schrijven).

Je kunt inderdaad van alles doen! Nagellakken, iets bakken, winkelen met je mama (in a’dam bijvoorbeeld), leuke films huren/downloaden, veeel muziek downloaden voor als je zelf op vakantie gaat, een leuk boek lezen, alvast je schoolspullen voor volgend jaar kopen, smoothies/milkshakes maken etc…

ik heb dus precies hetzelfde nu.
ik ga zo nog langs een vriendin maar die gaat morgen ook weg en dan zijn ze allemaal weg en ze blijven iets van 3 weken weg en alleen dingen doen is toch op een gegeven moment ook saai dat gaat wel vervelen.
na 2 dagen ben ik het al zat.
ik ga ook een paar dingen doen wat jullie zeggen en nu hopen dat ik me niet ga vervelen :slightly_smiling_face:

een bijbaantje zoeken?

Net of je leven bestaat uit vriendinnen.

@proximityyx : Vast niet maar ik snap wel wat ze bedoelt. Ik vind het ook saai zonder mijn vriendinnen, kan toch?

Als je iedere dag (of vaak) wat met je vriendinnen doet dan mis je ze heel erg als ze weg zijn. Dus misschien bestaat haar leven wel een beetje daaruit.

Mijn vrienden zijn ook op vakantie of doen vakantiewerk in juli… Ikzelf doe dat pas in augustus…

Daarom doe ik speelpleinwerking (werken (vrijwilligerswerk :wink:) als animator op een speelplein, maar ik weet niet of dat bestaat in Nederland :slightly_smiling_face:

ben 13 :wink:

Nou, eigenlijk wel een beetje omdat het je vermaakt je kan met ze afspreken en dingen doen, dusja niet heel erg maar wel een beetje ;p

ik vind het redelijk normaal dat je het gevoel hebt dat het saaier is als al je vriendinnen op vakantie zijn. wtf waarom altijd commentaar?!
als je normaal altijd op je vriendinnen rekent, snap ik heel goed dat je je nu sneller verveelt.