weg schaamhaar

Hallo allemaal,

ik wil mijn schaamhaar graag weg hebben omdat ik het niet fijn vindt.
ik heb al gezien dat je het kan epileren, maar moet je dan alleen je bikinilijn epileren of alles, als het alles is dan heb ik daar echt geen tijd voor namelijk :flushed:
en als ik het gewoon scheer dan blijf je allemaal stoppels zien en is het niet helemaal weg.
hebben jullie misschien nog tips voor hoe ik het helemaal weg krijg?

Ik zou daar niet gaan epileren, dan sterf je van de pijn.

Harsen.

Ik scheer het gewoon. En tegen die stoppels kan je na het scheren een dun laag lotion aanbrengen of wat olie. Babypoeder/ talk poeder helpt ook :wink:

Kijk eens in dit topic voor tips! : http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-onthaartopic.-voor-al-je-vragen-en-tips-lichaamshaar-261334.0.html

nee nee nee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet epileren je gaat dood dat doet kapot veel pijn

brazilian wax, doet alleen wel ongelooflijk veel pijn geenervaringmee

Ik had echt heel lang last van rode bultjes na het scheren, echt niets hielp. Tot dat ik toevallig een potje zag staan (sudocreme) het is eigenlijk voor baby’s maar er staat ook op tegen rode bultjes. Na het scheren doe ik het er gelijk op, en weg zijn de rode bultjes :slightly_smiling_face:

OT: epileren zou ik niet doen, doet te veel pijn!!

je ‘moet’ overigens helemaal niks, is maar wat je zelf wil

Als je het gaat epileren ga je dood van de pijn! Ik zou het gewoon scheren. Ik zelf doe het gewoon met een scheermesje en daarna smeer ik er wat lotion of sudo creme overheen. Dan zie je er bijna niks van, en je kan zelf weten of je lijn wil doen of helemaal.

Gewoon scheren! Altijd met de richting van de haargroei mee scheren, heb je veel minder kans op ingegroeide haartjes/bultjes, maar je houdt wel stoppels.

Ik gebruikte eerder ook sudocrème, maar dat laat altijd een witte waas achter en vind ik ontzettend plakkerig. Na een tijdje ontdekte ik PFB Vanish (kan je gewoon online bestellen), dit is een roller. Het prikt in het begin wel, maar je went eraan en ik heb geen last meer van bultjes en ingegroeide haartjes. Het is aardig prijzig maar je doet er ontzettend lang mee en het is het zeker waard!