Weg pukkels vóor 't gala

Hey meiden!

Ik doe mijn best om al mijn pukkeltjes (voornamelijk op mijn rug en borst) weg te laten gaan, maar het gaat niet zo snel :frowning_face:
Ik heb namelijk de 28e deze maand een gala, en ik heb een strapless cocktail jurk. Dus zou ik heeeeel graag willen dat die pukkeltjes ook allemaal weg zijn!

Iemand nog meer tips & tricks op deze na:

• niet aan pulken om littekens te voorkomen
  • scrubben

Liefs!

Ga even zonnen de komende dagen, dan drogen ze wat uit.

Oke ik heb een GOUDEN tip voor je. Tenminste, bij mij werkt het supergoed.
Wat ik altijd doe, elke keer als ik ga douchen neem ik aan het eind een wisseldouche (ijskoud, daarna heel warm, daarna weer ijskoud, daarna heel warm. En met koud eindigen) en daar krijg ik echt een supergladde rug en borst van. Het is niet aangenaam, maar misschien kan je het een keer proberen?

@Radiomonsterrrr:
Oeh dat heb ik ook een tijdje gedaan, verschrikkelijk! T voelt alsof mijn vel van m’n lichaam springt dan haha xD Inderdaad niet erg aangenaam dus (’:
Maar ik zal het eens proberen!

En @Morumbi: Ja dat gaat lukken met dit mooie weer! :grinning:

Ja ik geef je gelijk, het is echt AFSCHUWELIJK. :’-) Ik weet ook niet of het bij iedereen werkt hoor, maar bij mij wel in elk geval :slightly_smiling_face:

Nou, het is op z’n minst er proberen waard (:

Niet scrubben! Door te scrubben is er kans dat je ze open’scrubt’ en dan kunnen er bacteriën in en ontstaan er alsnog nieuwe! Misschien de slakkenslijmgel van de action? Voor mij echt een wonder, binnen een week verschil. (kost 4euro ofzo!) Wel opletten dat je de gel koopt…niet de lotion.

ik ga voor een gala altijd van te voren een paar keer onder de zonnenbank. Met dit weer misschien niet eens nodig :wink: maar zon droogt je puistjes uit. Verder moet je er vooral niet aan zitten.

Mijn puistjes waren met het mint julep masker echt zo snel weg… misschien het proberen waard? Weet niet wanneer je gala is. Hier te koop

ehm dat staat gewoon in het eerste bericht haha .

Ik gebruik sinds kort de Nivea Clean Deeper. Ik heb verschillende reacties gehoord, bij sommigen werkte hij perfect, bij anderen nauwelijks. Na 3 dagen zag ik al verschil, je krijgt wel witte schilfertjes op de plekken van je puistjes, die je er niet af moet trekken. maar dat kan je wel weer camoufleren met iets denk ik. Na die 3 dagen waren mijn puistjes nog niet weg, maar al wel minder.

Dat spul heb ik ook! Ik heb het 3 weken gebruikt denk ik? Maar bij mij werd het echt een drama. Heel mijn voorhoofd zat vol met rode vlekjes, bultjes. Ik ben er maandag mee gestopt. Maar ik denk dat het aan het huidtype ligt dat je hebt…

Oh haha de 28e, beter lezen xD Das redelijk kort dag maar is te proberen

Foundation ofzo als er écht niets anders op zit? :heart:

Als je scrubt, gaan ze dan niet weer open of zo?
Ik heb speciale zeezoutcrème uit de dode zee. :’)

http://www.girlscene.nl/beauty/beauty/2011/april/eet_je_puistjes_weg_deel_1
x

in de zon zitten,

oke laatmaar tis volgende week al zie ik :’)