weg gaan op msn

Ik zit met een best wel stom probleem, en het klinkt ook super aanstellerig , maar ik was benieuwd als meer meiden dit hebben,
Als ik zeg maar met mn vriend chat, en het is dan dat hij moet slapen, of dat die weg moet ofzo, dan voel ik me soms best wel stom , gewoon jammer omdat hij dan weg moet. En soms ontstaan daar zelfs irritatie door, ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd.
Het is best wel stom , maar was benieuwd als jullie dit ook wel is hebben?

Ehh nee. Nooit gehad. Sorry :'3

Dat had ik vooral op het begin van mijn relatie (eerste jaar. lol @ begin), maar nu niet meer. Even doorbijten dus!

als je bijvoorbeeld elke dag even chat en dan gewoon wat anders gaat doen.

ja het klinkt ook best wel belachelijk , maar op de 1 of andere manier raak ik er geirriteert van want hij gaat altijd op de ‘niet handige momenten weg’.

aah okee! blij dat ik niet de enige ben ,want soms is het best wel vervelend.

ja maar we zien elkaar altijd in het weekend dus dan mis ik hem door de weeks, en dan hebben we net een leuk gesprek op msn ben ik blij dat hij der is, gaat die slapen ofzo, en dan moet ik gewoon nog steeds leuk doen dat ik het helemaal niet jammer vindt dat die weg gaat. das beetje het kutte eraan , want daar raakt hij geirriteert van.

Nouja het kan misschien schelen: ik msn/chat bijna nooit met mijn vriend. Of meestal is het in ieder geval niet zo interessant. We zien elkaar vaak genoeg in het echt en dan heb ik veel meer te vertellen, dan vind ik het wel heel stom als hij weg moet altijd haha.

Het klinkt zo stom en lijkt alsof je je aanstelt, maar ik weet hoe je je voelt. Maak je niet dik. Na een tijdje vermindert dat gevoel. Ik had zelfs dagen dat ik 17 uurtjes lang met hem samen was, en nog het supervervelend vond dat hij weg moest. Op msn gold hetzelfde. Volgens mij is het een fase… een fase waarin je héél erg gehecht raakt aan je vriendje (:

Aah dankjewel:) , ja in de fase verkeer ik nu inderdaad, haha ook als hij weg moet in het echt inderdaad, dan vindt hij het niet leuk dat ik het niet leuk vindt hij weg moet, en dan ontstaat de ongezellige sfeer en even later de irritatie’s , maarja inderdaad even door heen bijten dan maar :slightly_smiling_face:

Herkenbaar. De irritaties niet zozeer, maar bij mij is het meer de leegte als hij weg moet. Ik ga ook nóóit slapen voordat hij gaat slapen, tenzij ik de volgende dag echt vroeg op moet, omdat ik het anders zonde vind dat ik niet al mijn tijd aan hem heb kunnen besteden.
Hij woont dan ook nog eens in Denemarken, dus msn is zo’n beetje ons enige communicatiemiddel en ik wil koste wat het kost zoveel mogelijk tijd met hem “op msn doorbrengen”. :’)
En als hij dan naar bed gaat, wil ik het altijd nog eens uitrekken, zodat ik nog wat langer tijd heb om met hem te praten.

stiekem wel. we hebben er een keer zon ruzie om gemaakt dat ik van plan was hem te dumpen. hij was geirriteerd omdat ik niet wou dat ie wegging, ik zeurde. toen werd hij boos. maargoed, ja. steeds minder dat wel. ligt ook wel aan waarvoor hij weggaat, bijv zijn vaste programma, dan wil ik nog wel eens geirriteerd raken

haha ja inderdaad ik had bijvoorbeeld een heledag op meneer zitten wachten op msn , zegt die ik ga voetbal kijken , toen zei ik perongeluk kut voetbal nou toen was het helemaal gezellig:P maar dat is nu weer goed gepraat gelukkig :stuck_out_tongue: , maar was ook niet slim om te zeggen. maar ja het floepte er zo uitxd

-

Oh mijn god dit hadden mn vriend en ik de eerste 2 jaar altijd, en ik voelde me ook altijd dom maar ik werd dan gewoon zooo geirriteerd haha echt apart, sowieso snel irritatie’s op msn, na die 2 jaar heeft mn vriend daarom besloten om niet meer op msn te gaan en nu msnen we al 2 jaar niet meer haha. :’)

Ow wel respect dat je dat vol houdt!:O, hoe vaak kan je hem in het ‘echt’ zien?

haha en verloopt dat nu beter dan zo zonder msn?:stuck_out_tongue:

ik voel me achteraf altijd wel schuldig…

Bedankt. (:
Het is soms moeilijk, maar we doen er allebei alles aan om onze relatie staande te houden. We zien elkaar eens in de paar maanden, dus dat is zo’n 5 keer per jaar.
Volgend jaar ga ik echter in Zweden studeren en met een beetje geluk kom ik niet zo ver bij hem vandaan te wonen (1 uurtje met de trein).