Weetje..

… Wat ik raar vind?
Dat sommigen stelletjes elkaar iedere maand een kadootje geven.
Echt zo van: GOEDZO, dat je het nog een maand met me hebt uitgehouden.
En… als je iedere keer al een kadootje geeft, wat moet je dan geven bij bijv. een jaar of zn verjaardag ofso?

Ik vind het al moeilijk genoeg om wat voor zn verjaardag te geven.
En ik stuur hm gewoon soms een kaartje ofso, en wanneer we een jaar hebben gaan we een weekendje weg ofso.

Ik vraag me af wat jullie hier van vinden?

ik ben het met je eens maar het is ook wel weer lief

tussendoor kan je best iets geven, maar elke maand: NEE haha
ik heb al ruim 37 maanden met mn vriend, kan je nagaan XD hahah

Idd, spontaan iets geven/krijgen vind ik veel leuker.
niet zo van oh, morgen hebben we het weer een maand langer dus moet ik weer iets voor je kopen :’)

Ik vind het ook heel overdreven hoor.
Geef ik ook veel liever mijn vriend spontaan iets, bijvoorbeeld als ik in de winkel iets tegenkom of als we samen de stad in gaan.

Denk dat die koppels dat mss 4 maanden volhouden :stuck_out_tongue:.

Idd spontaan is leuker :slightly_smiling_face:. Wij staan wel elke keer stil als we weer een maand hebben van. Maar dat is ook niet moeilijk aangezien het de 1e vd maand is :stuck_out_tongue:.

Ik vind elke maand idd ook heel overdreven, dan is na een paar maanden de spontaniteit en de verrassing er helemaal vanaf. Dat is hetzelfde als dat je elke week een bos bloemen voor je moeder meeneemt en dat ze na 7 weken zelf geen bloemen meer koopt omdat ze er dan toch vanuit gaat dat jij ze meeneemt. Hierdoor creëer je ook mogelijke teleurstelling als het een keer niet gebeurd. Koop lekker een cadeautje als je iets leuks ziet of omdat je hem een keer wilt verrassen, maar elke maand vind ik overdreven.

Het is juist leuk als het een verasing zou zijn
niet dat je hoeft te tellen van ojeee! morgen die dag moet ik snel een kado zoeken blablablaa xp

Mijn broer en zijn vriendin doen het verschrikkelijk overdreven
ELKE MAAND
kadootjes briefjes liefdesbrieven omdat ze nog een maand hebben :nauseated_face:

Ik ben het met je eens, soms als je iets leuks tegenkomt ofzo kan het best, maar elke maand … (?)

dan zou ik eerder samen naar de film of stad gaan ofzo

Dan is het ook geen verrassing meer. Gewoon spontaan, dat is leuk. 8-]

I agree with derest.

Daar gaát je zakgeld. :astonished:

Beetje vermoeiend ook. Me vader en moeder doen dat toch ook niet met hun bijna 15 jaar huwelijk?

Ja idd haha :stuck_out_tongue:. Zou echt ver gaan!

Maargoed… Als ze er blij van worden, moeten ze het lekker blijven doen.

cnee joh ben je gek

gewoon als hij jarig is kadotjes geven en met bijvoobeeld 6 maanden of jaar iets leuks doen

want moet je hem geven dan?:S elke keer een boxer ofzo hahahaha
dan komt ie op een gegeven moment gewoon om in de boxers…

Haha, ik bedoelde dat ik het juist ook gek vond. xD Niet dat ik dat wilde doen.
Ik koop gewoon soms spontaan wat voor hem als ik wat leuks zie, of soms een lief briefje ofso. Maar echt niet elke maand.Dat word echt zoooo vanzelfsprekend, en stom… en dan chagga zijn als je vriendje niets voor jou heeft naa 34 maanden xD

Héél overdreven. Bij mijn vriend en ik was het wel na 1maand, half jaar, 1jaar, 2jaar, etc. En dan een cadeau op elkaars verjaardag en iets kleins op valentijnsdag. Na 2,5 jaar weet ik nog steeds weer iets nieuws te verzinnen XD

Overdreven!
Ik geef spontaan iets en op zijn verjaardag, kerst (L) ennuh valentijnsdag :p.