Eind november had ik een jongen leren kennen op Tinder. Leuk gepraat, hij gaf al aan dat hij niet veel tijd heeft i.v.m. zijn baan en daarnaast doet hij voor zichzelf ook van alles. Nummers uitgewisseld, appen, gebeld en daarna afgesproken. Dat was zeker een maand geleden (begin december). Qua uiterlijk is hij het helemaal!! Alleen is de communicatie best moeilijk met hem. Op de date ben ik hem niet echt ‘beter’ leren kennen. Hij is een open jongen maar ook gesloten. Hij zegt bijvoorbeeld niets persoonlijks uit zichzelf maar als je hem iets vraagt geeft hij gewoon eerlijk antwoord, ook als het antwoord wat minder leuk is. Dat laatste vind ik wel fijn omdat mijn gevoel me zegt dat hij dus wel heel eerlijk is.
Nu komt het.
Na de date zei hij dat hij het leuk vond en dat we weer wat moesten afspreken. Omdat hij het druk heeft is er nog helemaal niets van gekomen. Van de week wel afgesproken voor morgen.
Hij is heel simpel, maar houdt niet van veel dingen. Verjaardagen, feestdagen etc. vindt hij helemaal niets! Hij zei dat ik wat mocht verzinnen voor morgen. Ik zat dus te denken aan; Amsterdam in het donker, een doolhof bezoeken of naar een zee aquarium gaan. Ik wil iets doen omdat hij zegt dat hij altijd iets ‘moet doen’. Ben alleen een beetje bang dat hij het dus niets vindt. Wilde hem nog appen zodat hij één van die dingen kan kiezen, maar heb tot nu toe dus nog niets gestuurd. Ik wil hem nu ook beter leren kennen, omdat ik denk dat ik hem leuk vind. Maar ik weet niet eens of hij wel echt leuk is aangezien ik hem dus nog niet echt ‘ken’.
Het beeld dat ik in mijn eigen hoofd over hem heb gemaakt is natuurlijk leuk…
Geen idee of ik nu een vraag heb gesteld aan jullie haha. Dit is letterlijk m’n hart even luchten. Voel me er een beetje k*t over omdat ik denk dat ik hem leuk vind, terwijl dat misschien niet eens zo is. Plus de communicatie en omdat je elkaar nog niet echt kent weet je ook niet hoe je het beste op elkaar kunt reageren. Misschien ook een puntje om het over te hebben met hem? Maar ik wil natuurlijk ook niet heel zeurderig over komen.
Weet gewoon niet hoe ik hiermee om moet gaan, ik ben onwijs onzeker, de afspraak is morgen al.