Weet niet wat te doen..

Hee iedereen.!
Ten eerste wil ik vragen of jullie serieus kunnen antwoorden. En sorry, als ik geen nieuw topic zou mogen starten… :confused:

Het zit dus zo; Een anderhalve maand ben ik echt helemaal verliefd op een jongen uit mijn klas. Hij flirtte ook met mij, en we deden eigenlijk al alsof we iets hadden. Deze week maandag ('t is nu vrijdag, btw…) hebben we afgesproken om een relatie te proberen. (proberen, omdat hij iedere dag training heeft en in het weekend wedstrijden, en ik wist niet zeker of ik wel een relatie wou met hem, als we niet echt veel tijd samen zouden kunnen doorbrengen…)
Wat ik er nog bij wil zeggen, is dat sinds ik hem al een beetje leuk vind, zag ik ons eigenlijk al samen gerimpeld naast elkaar zitten, of samen kinderen opvoeden ofzo. :blush: :blush: (ok I know, very very very freaky XD)

Donderdag zijn zijn vrienden erachter gekomen dat hij met mij heeft, en hebben ze dat door de hele school doorgelult, en iedereen kwam echt óf naar hem, óf naar mij toe om te vragen of we echt iets hadden. Ik antwoordde met: ja. of met weet eigenlijk niet zeker, vraag het hem. (ik weet, domdom.) Hij antwoordde: Ja, maar niet meer voor lang.

Dat hij dat antwoordde, kwam ik gisteravond te weten via een vriendin. Ik belde hem op, zodat ik zeker zou zijn, of de roddels waar waren. Dus ik vroeg dat zo, en hij antwoordde met: Waarschijnlijk wil ik het inderdaad uitmaken. (Zijn stem trilde echt hééél erg. En hij haalde onregelmatig adem enzo…) Maar dat hij het liever morgen (vandaag dus) wil bespreken. Ik antwoordde nog: Is goed, maar ik wil weten waarom. Waarop hij antwoordde: Het lukt me niet omdat…
… stilte…
Ik: dan bespreken we het morgen.

Vandaag voor ons eerste lesuur, was hij aan het leren, omdat we een belangerijk wiskundeproefwerk hadden. Ik ging naast hem zitten en vroeg of hij met me wou praten over wat er gisteren was gebeurd. Hij zei dat hij het na ons proefwerk zou zeggen, omdat hij niet wou dat hij er een slecht cijfer voor wou krijgen.

De hele dag heb ik niks meer van hem gehoord. Hij heeft me een paar keer aangekeken. We hebben een of twee keer een paar woorden gewisseld, maar dat washet.

Ik weet dat het een heel kinderachtig zeikverhaal is, maar ik moet het even kwijt. Bedankt voor het lezen. (:

btw, hij is 13, ik 14

xx

Vind het een vaag verhaal…

Dan bel je hem toch gewoon op en spreek je wat af, zodat hij het dan uit kan leggen?

Ok dit is echt typisch voor zo’n leeftijd. Waarschijnlijk vind jij het heel vervelend, maar zoiets kan je verwachten van een jongen van 13.
Hij is waarschijnlijk te bang om het in RL uit te maken met je en daarom heeft hij geen contact meer met je opgenomen. Om zo iemand moet je echt niet verdrietig zijn dat het uit is.

dat is inderdaad behoorlijk typisch voor 13-14 jarigen. iemand ´leuk´ vinden is niet hetzelfde als verliefd op iemand zijn. Dat klinkt vervelend, omdat je graag gewoon behandeld wilt worden als een volwassene. Maar geloof me, op die leeftijd moet je echt nog niet denken aan samen oud worden met iemand.